XXL Nutrition

spiergroei

Stefano1991

Novice
Waardering
0
Hallo, ik heb een paar vragen;

1. Mijn linkerborst is kleiner dan me rechterborst, terwijl ik ze al 2 jaar lang precies hetzelfde en tegelijk train. Er zit wel evenveel kracht in, wat kan ik er aan doen zodat ze even groot worden?

2. Mijn biceps groeien niet meer, ik heb me trainingsschema's al een paar keer gewijzigd alleen niks helpt. Aan voeding ligt het niet.

hoop dat iemand antwoord kan geven op deze vragen.

groetjes

1. Mijn linkerborst is kleiner dan me rechterborst, terwijl ik ze al 2 jaar lang precies hetzelfde en tegelijk train. Er zit wel evenveel kracht in, wat kan ik er aan doen zodat ze even groot worden?

2. Mijn biceps groeien niet meer, ik heb me trainingsschema's al een paar keer gewijzigd alleen niks helpt. Aan voeding ligt het niet.

groetjes

1. Trekt vanzelf bij. Niks aan veranderen en even zwaar door trainen. Iedereen is wel licht asymetrisch.

2. Welke oefeningen, hoeveel sets/reps, post dat eens.

groetjes
:orly:

• Topic Starter Topic Starter
Al die namen van oefeningen ken ik niet, dus ik leg het wel even uit in de hoop dat je het snapt.

1. een stang pak ik met 2 handen vast en dan gewoon hijsen. 4x7
2. mezelf optrekken aan een rek met gewichten die helpen om omhoog te komen. 4x7
3. cable cross. eerst 10x dan 8x en dan 2x6 met iedere keer zwaarder gewicht

en dit dan 2x in de week

Al die namen van oefeningen ken ik niet, dus ik leg het wel even uit in de hoop dat je het snapt.

1. een stang pak ik met 2 handen vast en dan gewoon hijsen. 4x7
2. mezelf optrekken aan een rek met gewichten die helpen om omhoog te komen. 4x7
3. cable cross. eerst 10x dan 8x en dan 2x6 met iedere keer zwaarder gewicht

en dit dan 2x in de week

1. = BB curls denk ik.
2. = Pull-ups of Chin-ups?
3. Cable cross zoals je al zei.

Probeer eens andere biceps-oefeningen, kijk op www.exrx.net, Hammer curls en concentration curls zijn aan te raden.

Trouwens, train je je hele lichaam? Als je dat doet groeien die armen vanzelf. En zonder triceps is je arm sowiezo niet afgemaakt.

Ja train wel me hele lichaam. Triceps train ik ook. Hoelang duurt het trouwens ongeveer voordat me linkerborst is bijgetrokken? Want ik heb dit namelijk al een jaar zo :p

Ja train wel me hele lichaam. Triceps train ik ook. Hoelang duurt het trouwens ongeveer voordat me linkerborst is bijgetrokken? Want ik heb dit namelijk al een jaar zo :p

Misschien een paar jaar, misschien nooit. Zoals ik al benadrukte is iedereen wel licht asymetrisch. Daar kun je in sommige gevallen niks aan doen.

hm oke, maar zijn me sets wel goed enzo? of moet het meer of minder?

10 sets voor enkel de Biceps is TE veel. De Biceps zijn slechts een kleine spiergroep, de Biceps Brachii. Maar goed, ik zal niet met termen gaan smijten aangezien dat verwart.

Probeer 5 sets op z'n hoogst te doen voor je biceps in totaal. Qua reps is 8-10 beter, want dat is meer spiermassa gericht. ;)

Oke dankjewel voor je hulp, deze mag dicht :p

Terug
Naar boven