AndroidHealthClinic

Spierpijn in je bil

montana058

Cool Novice
Waardering
0
Klopt het als je voor het eerst een kuurtje neemt, 2 injecties van testo en deca in je bil, dat je de volgende dag haast niet kan zitten enzo..? En zal dat voor langere tijd gelden?

groeten,

van welk merk heb je je gear?

topic nr. 425 over pijnlijke spuitplekken

vul ff bij de zoekfunctie; pijn / spuitplekken in....dan heb je meteen antwoord op je vraag

Meestal ga je dag erna dood :(

• Topic Starter Topic Starter
Jah hoor heel grappig yzord,je moet ookes bloedserieus denken kerel.;)

somigge mensen hebben soms wel pijnlijke spuitplekken of stijfheid van hun benen maar het voorverwarmen van de vial vermindert dit al heel wat hoor. heb zelf ook test van gs en heb er nog geen probs mee gehad en ook niet met gg. maarja zoals al gezegd wat pijn kan wel eens voorkomen :D maja wie wil groeien moet afzien :D

Is al te zien hoe je injecteert.

enkele tips om pijn zoveel mogelijk te minimaliseren:

- Eerst en vooral op de juiste plek injecteren zie www.spotinjections.com, bil is daarvoor het meest geschikt voor
- Verwarm de vial of de spuit op voorhand. (Onder hete kraan)
- Neem voor het injecteren een hete bad
- Injecteert 's avonds zo gun je je spier de nodige rust tijdens de nacht
- Gebruik niet dezelfde naald om te injecteren

En laat iemand met ervaring injecteren want dat scheelt ook veel ;)

Ik ben met dat soort dingen alleen altijd een beetje huiverig voor abcessen, zolang dat het niet is kan ik er niet meezitten (letterlijk en figuurlijk).

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Yzord opnieuw punten kan geven

:roflol: :roflol:

Br0 zei:
Is al te zien hoe je injecteert.

enkele tips om pijn zoveel mogelijk te minimaliseren:

- Eerst en vooral op de juiste plek injecteren zie www.spotinjections.com, bil is daarvoor het meest geschikt voor
- Verwarm de vial of de spuit op voorhand. (Onder hete kraan)
- Neem voor het injecteren een hete bad
- Gebruik niet dezelfde naald om te injecteren

En laat iemand met ervaring injecteren want dat scheelt ook veel ;)

Kijk hier hebben we wat aan neem een voorbeeld aan deze kerel Yzord:D,voorverwarmen thanx kerel!;)

NIks Yzord, je moet eens leren lezen en de search functie gebruiken.

Okay we houwe op ja..peace out!

Br0 zei:

medisch gezien is t juist goed om de spier waarin is gezet te gaan trainen na t spuiten. de olie verdeelt zich dan mooi en de extra bloedtoevoer zal je alleen maar goed doen. ook qua opname ;)

Hoe weet je eigenlijk dat het geen abcess is maar een pijnlijke spuitvlek?

Mars zei:
Hoe weet je eigenlijk dat het geen abcess is maar een pijnlijke spuitvlek?

bij een abces komt er gele pus met maaien uit....

nee ff serieus, het voelt al gauw als een abces, maar 9 vd 10 keer is het gewoon een pijnlijke olie-schijf die na een aantal dagen weer wegtrekt.

een abces gaat gepaard met blijvende pijn, zwelling, warmte, roodheid, koorts, etc.

het is pas na een aantal dagen te zeggen of je echt met een abces te maken hebt, aangezien deze pijnlijke spuitplekken al gauw op een abces lijken.

Dan zal het bij mij wel een pijnlijke olie schijf zijn.
Gek genoeg heb ik het wel al een dikke week.

Mars zei:
Dan zal het bij mij wel een pijnlijke olie schijf zijn.
Gek genoeg heb ik het wel al een dikke week.

maatje van mij had het ook een week, echt een goeie pijnlijke schijf van de test prop.

maar hij werd wel minder namate de week vorderde.

ik heb afgelopen zondag gezet en voel nu ook al een paar dagen een goeie knikker in mn gluteus zitten, gelukkig doet ie geen pijn. thanx GG :bow:

haha, een knikker? dat soms aan gaat voelen als een halve tennisbal. trekt vanzelf weg loo maak je daar maar niet druk over.
over de var bijwerkingen hebben we t al eerder gehad ;)
is trouwens t vlees uit suri al aangekomen? al geproefd? :P

Terug
Naar boven