AndroidHealthClinic

spiertekort

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ja dit heb ik gewoon van bij mijn beboorte meegekregen moeilijk voortestelle mss er zijn gewoon zeer weinig spieren aan mijn linkerrug dus geen achterschouderspier dus resultaat zwakke schouder

Tjonge jonge, ik snap het gewoon niet jo, die gast zegt de heletijd het zelfde.

Serre, ze vragen wat de (ARTS!!!) ARST weet je wel.
Wat zegt je HUISARTS!!!

voor de laatste keer arts zegt is aangeboren

hoe wil je dit met naposim oplossen dan, als dit aangeboren is.

beterschap jonge.

om deze spieren sneller te doen groeien neem ik naposim train 3a4dagen de week sdeze spieren die ik tekort heb wilt niet zegge dat ik weinig spieren heb dat ik ze niet kan laten groeie he

Volgens mij heb jij niet alleen spiertekort. Maar mis je ook nog iets daarboven in die kamer. Wat zij je huisarts zij die al toen jij binnenkwam kijk is aan spiertekort denk het niet he. Een beetje gerichter zou ook leuk zijn. Niet dat mijn post leesbaar zijn maar dit is echt verschrikkelijk je valt in herhaling man.

lees eerst mss alles is he voor je commentaar geeft men verhaal staat er je moet het gewoon even bekijken van in het begin

als er geen spier zit kun je ook geen spier laten groeien. Is hetzelfde als een teen amputeren en vragen of deze nog aangroeit.

vraag me af hoe die aandoening heet??
Dan kunnen wij er ook iets mee doen snappie!

Volgens mij heb jij niet alleen spiertekort. Maar mis je ook nog iets daarboven in die kamer. Wat zij je huisarts zij die al toen jij binnenkwam kijk is aan spiertekort denk het niet he. Een beetje gerichter zou ook leuk zijn. Niet dat mijn post leesbaar zijn maar dit is echt verschrikkelijk je valt in herhaling man.

:roflol: idd

Closed!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven