AndroidHealthClinic

Spirit Roeselare voor hoofddoek op school

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Spirit Roeselare voor hoofddoek op school

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Spirit Roeselare heeft moeite met het verbod van hoofddoeken op school.

Spirit roept de directies van de middelbare scholen in Roeselare op om het dragen van een hoofddoek op school toe te laten en op die manier mee te bouwen aan een stad zonder discriminatie.

Verbod
Een informele rondvraag van de partij leerde dat in zowat alle Roeselaarse scholen een verbod op het dragen van een hoofddoek geldt. De schoolreglementen verbieden de hoofddoek zowel voor het onderwijzend personeel als voor de leerlingen.

Negatieve impact
Volgens Spirit Roeselare heeft een dergelijke maatregel een niet te overziene negatieve pedagogische impact. "Leerlingen worden geleerd bepaalde vormen van discriminatie te aanvaarden", luidt het. "Moslimmeisjes die het been stijf houden, vinden moeilijk nog een school en dat brengt de vrije keuze van onderwijs in het gedrang en legt een hypotheek op de studiekansen van die meisjes". (belga)

Nu de storm in een glas water is gaan liggen zullen die imbecielen nog eens in het potje gaan roeren... :rolleyes:

Gewoon aanpassen aan de grootste agressor en de problemen verdwijnen. Poldermodel in België?

• Topic Starter Topic Starter
waar blijven je fuivende moslims? :D

Wat een klucht ook van de moslimgemeenschap, als kind zat ik in het lager onderwijs ook in een zwaar gemengde school, en geen van de moslimkinderen droeg of had de intentie om een hoofddoek te dragen. zelfde voor in het middelbaar onderwijs.

waar blijven je fuivende moslims? :D

454dbok.gif

roeselare aan de top ;)

Spirit is een marginale partij die alleen bestaat dankzij SPA en die vetz*k kan beter op dieet gaan of wat van zijn vet geven aan mensen die creperen van de honger.

Ik bedoel van iemand met zo'n bril neem je toch niets serieus:

Ik heb vandaag ook nog wat hoofddoeken aangelegd bij ehbo ;)

:fire: van welk boeregat ben jij alweer?

o ja allemaal gehuchten daar rond turnhout :evil:

Belgie is een groot gehucht volgens mij.

ik stel voor dat we rond belgië een grote gracht graven.
vol gevaarlijke dieren, en alle contact met buitenaf verbieden:)

kunnen we geen krijgsgevangenen wisselen? jullie krijgen de marocs & turken, wij krijgen jullie autochtonen?

Terug
Naar boven