MuscleMeat

Sport BH's

Waardering
0
Dag dames!
Ik draag met sporten altijd mijn gewone bh maar ik heb de laatste tijd erg veel last van striemen over mijn schouders, en volgens mij moet ik maar eens een sportbh aanschaffen.
Nou aan jullie de vraag: Wat is een fijne sportbeha (merk,winkel?)?

ik train zonder:p

[Link niet meer beschikbaar]for the win!

Ze kosten wel wat, maar je hebt er ook wat aan...
De mijne beginnen (nu pas) te verslijten: gaatjes in de stof. Heb ze al bijna 10 jaar (heb er toen 3 tegelijk gekocht, slijten gaat gelijk op...)

• Topic Starter Topic Starter
Ze kosten wel wat, maar je hebt er ook wat aan...
De mijne beginnen (nu pas) te verslijten: gaatjes in de stof. Heb ze al bijna 10 jaar (heb er toen 3 tegelijk gekocht, slijten gaat gelijk op...)
zie nu eentje bij perry *ook gelijk de leukste met roze kleurtjes:p* afgeprijst! Dat is wel even gunstig betaal je 29 ipv 45

heb er onlangs 2 bij de livera gekocht waar ik erg tevreden mee ben.. een zwarte en een witte, 18,95 per stuk.

Ja, ik bedoelde wel de sportbh's he :P livera huismerk
Heb er met mn d-cup nog geen problemen mee ondervonden

Ik heb er gewoon 1 bij de V&D eigenmerk 14,95 ik vind hem prima zitten maar ben ook nog niet zo fanatiek ik ben net begonnen met wat lichte oefeningen.

nee D ;)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Echt heel zwaar train ik *geloof ik zo* ook niet zal is even gaan neuzen :)

nou ik zou inderdaad rond neuzen want ze hebben ook nog andere merken die zijn wel wat duurder . je moet gewoon ff kijken wat je ook fijn vind zitten enz . en anders kan de verkoopster je wel helpen :)

zonder foto's kunnen we hier helaas niet een goed antwoord op geven.

Terug
Naar boven