Fitness Seller

sportklimmen kuur ?

strikhard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
He,
Ik train de laatste twee jaar nogal intensief voor de klimsport, ik plan mijn training dmv periodisering.

-Phase 1: Hypertrophy 4-6 weeks
tijdens de hyp fase probeer ik "pure kracht" te winnen. Ik train door aan kleine latjes/grepen te gaan hangen met gewichten.(7secx5 op 7 verschillende grepen). In de zaal klim ik routes hoog boven mijn niveau. Trainingsdagen 3 per week & 1 keer low stress klimmen in de zaal.

-Phase 2: Max Recruitment 2-3 weeks
Hier haal ik het maximum uit mijn spiervezels, geloof het of niet maar er zitten spiervezels gewoon te wachten, niets te doen alsje jezelf wil optrekken aan dan kleine greepje. Deze training gaat door op een campusboard.
Trainingsdagen 3 per week & 1 keer low stress klimmen in de zaal.

-Phase 3: Power Endurance 4 weeks
Hier leer ik door mijn verzuring klimmen, deze training gaat door in de klimzaal. Ik doe sets van 4x4 routes klimmen of klim non stop 4x5 min. net onder men max niveau.
Trainingsdagen 4 keer per week.
deze Phase gaat door met verhoging van nivea en duur.

Na twee weekjes rust kom ik in mijn "Peak Phase" en is het tijd voor een klimtrip.

Verder doe ik 2 keer per jaar een maand aan fitness om men core en tegen liggende spieren te trainen.
Ga ook nog een af en toe mtb voor de cardio.

Tijdens mijn vorige Phase heb ik 6 weken Beta Allanine gebruikt, dit had niet rechtstreeks effect op mijn klimniveau maar dit had een goed effect op mij endurance. Ik verzuurde minder snel zodat ik harder kon trainen. Een vriend van me vertelde me over Anavar en zei me dat dit wel eens kon helpen bij men training.

Ik ben op zoek naar een supplement dat positief effect heeft op men kracht en/of uithoudingsvermogen maar zonder (of met minimaal) gewichtstoename. Elke kilo die ik bijkom moet ik mee naar boven trekken. Verder mag de kuur niet te zwaar zijn, ik mag niet plots te krachtig worden zodat ik mijn pezen ga overbelasten met ontstekingen tot gevolg. Dit kan ik controleren met hoeveel ik van het product gebruik ? Ik eet gezond en zou mijn gezondheid hier niet op het spel willen zetten, maw ik zoek een supplement dat niet te schadelijk is voor men lever etc. Ik heb al wat info opgezocht over Anavar maar ik zou graag jullie advies eens horen, ik ben namelijk niet helemaal thuis in deze wereld.

Ik denk dat anavar of winstrol de beste middelen voor jouw doel zijn. Je zult er zeker sterker door worden en gewichtstoename zal niet veel zijn als je niet als een bodybuilder eet.

interessante sport, lijkt mij ook super om te doen.
maar als ik jou was zal ik niet voor winstrol kiezen. ik heb er wel eens last van mn prostaat & gewrichten van gekregen.
lijkt me niks als je ergens op/af springt en dat je dan ineens een steek in je prostaat krijgt en/of dat je gewrichten aanvoelen alsof ze ingesmeerd moeten worden met olie haha ;)
maar aan de andere kant kun je er wel glucosomine of hoe dat spul heet er bij pakken of er rekening mee houden dat die dingen kunnen gebeuren voor een tijdje.
hou ons op de hoogte! leuk om ook zoiets te lezen

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 19:07 ----------

oja en anavar kan ik je niks over vertellen, nog nooit gebruikt

Ik geloof dat je bij zowel anavar als winny last kunt krijgen van gewrichten. Maar of je dat krijgt is persoonsgebonden en afhankelijk van o.a. je vochtinname. Ook heb je glucosamine en ik geloof omega3? Voor gewrichtspijn.

na er even over nagedacht te hebben zeg ik deca, winstrol en glucosomine? andere mensen op dit forum kunnen je daar vast meer over vertellen

Ik denk dat anavar of winstrol de beste middelen voor jouw doel zijn. Je zult er zeker sterker door worden en gewichtstoename zal niet veel zijn als je niet als een bodybuilder eet.

Wisntrol is k*t voor je pezen en gewrichten.
Anavar is super voor kracht en pezen en denk ik wel het beste middel voor een klimmer.

vochtinname klopt anavar en omega3 weet ik niet, nog nooit zoiets over gehoord

Ik geloof dat je bij zowel anavar als winny last kunt krijgen van gewrichten. Maar of je dat krijgt is persoonsgebonden en afhankelijk van o.a. je vochtinname. Ook heb je glucosamine en ik geloof omega3? Voor gewrichtspijn.

Heeft niks met je vochtinname te maken en glucosamine gaat ook weinig helpen bij gewrichtspijn dat door winstrol komt.

niet? ik dacht dat gewricht en hoofdpijn daar door kwam haha weer wat geleerd

Heeft niks met je vochtinname te maken en glucosamine gaat ook weinig helpen bij gewrichtspijn dat door winstrol komt.

Winstrol onttrekt toch vocht wat vervolgens onder andere voor pijnlijke gewrichten zorgt? Nou ja als jij het zegt ga ik ervan uit dat het waar is. Excuses dan!

na er even over nagedacht te hebben zeg ik deca, winstrol en glucosomine? andere mensen op dit forum kunnen je daar vast meer over vertellen

Ik zou juist geen middelen pakken waar je veel vocht mee vasthoudt want elke nutteloze kilo (vocht en vet) die je meedraagt verlaagt je prestatie.
Zoals ik al zei winstrol verdoet je pezen terwijl deze het ZWAAR te voorduren krijgen bij klimmen.

Enige middelen die ik zou nemen zijn:
anavar
primo
tren
bold

Eventueel 150mg test e per week als ondersteuning voor het libido mocht je dat nodig hebben.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 19:19 ----------

Winstrol onttrekt toch vocht wat vervolgens onder andere voor pijnlijke gewrichten zorgt? Nou ja als jij het zegt ga ik ervan uit dat het waar is. Excuses dan!

De vloeistof in je gewrichten is geen water maar een soort olieachtig goedje.

oke thx goed op te weten!

Wat jij nodig hebt is halotestin bro, geen al te hoge dosering. 10-20mg, geen pct nodig.

Je gaat er geen gewicht van winnen, maar je uithouding en kracht schieten omhoog.

haha arme lever

Wat jij nodig hebt is halotestin bro, geen al te hoge dosering. 10-20mg, geen pct nodig.

Je gaat er geen gewicht van winnen, maar je uithouding en kracht schieten omhoog.

Niet te krijgen man. Kon het tijdje geleden krijgen en toen ik het wilde geburiken was het er ineens niet meer.
En ik hoor dat veel van die shit ook niet echt goed gedoseerd is dus je moet ook nog geluk hebben dat je goeie hebt.

is er nog iets op de markt dat je conditie verbeterd en niet zo schadelijk is als halotestin? ik had laatst iets gevonden maar ik vind het niet meer...

:sl*t::flipoff:

Terug
Naar boven