XXL Nutrition

spuiten aas van te voren al vullen.

toxicusium

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Mijn vriend heeft al zijn spuiten al van te voren gevuld voor de komende 10 weken hij zei dat dit wel kon. Gaat over primobolan.

Kan dit echt? Want mijn vraag is of dit dan wel steriel genoeg blijft.

Klinkt mij als niet zo zinvol en op zn ergst ronduit stom. Een injectiespuit is niet bedoeld om vloeistoffen langere tijd in op te slaan dus lijkt mij een potentiele brandhaard van infectie.

Niet aan te raden omdat je dan dus de steriel verpakte spuiten/naalden moet openen.
En in een (hoogstwaarschijnlijk) niet steriele omgeving gaat bewaren daarna.

Nee , olie en bepaalde solvents zullen het rubber en plastic in de spuit aantasten.

Als je ff de search gebruikt had ....

Zou hem maar snel adviseren zijn naaldjes terug leeg te spuiten in de vials ofzo, lijkt me inderdaad als je beetje pech hebt met het gerei problematisch...

Wat voor voordeel heeft dit nu voor hem dat hij al zijn naalden heeft gevuld? Hahaha :roflol:

Primo only kan goed hoor op 1000mg/week bijvoorbeeld. Hoef je alleen spuit niet van te voren te vullen want is gewoon hele vial optrekken en zetten.

nja zoals ze daarboven al zeggen niet doen.. Heb er ooit zelf een fiks abces van gekregen gelukkig vanzelf weggetrokken

laat hem lekker doen wat hij wil.
dit is duidelijke natuulijke selectie.

Als ik dat in een nogal dronken bui gedaan zou hebben zou ik alle 10 de spuitjes in de prullenbak fl*kkeren en 2 nieuwe vials aanschaffen

Terug
Naar boven