AndroidHealthClinic

spuiten in je biceps en been

enrico01

Cool Novice
Waardering
0
hello ik spuit nu al een tijdje in de bille maar dat begint te vervelen,ik kan die draai niet meer maken staand vleugens en schouders zitten in de weg:D dus d8 ik doe es gek biceps kom ik makkelijk bij dus effe naar incesion spit gekeken de plaats bepaald en pets d'r in hoor :eek: ik had na een uur al een teering spier zijn niet normaal,ik train hard maar deze spier pijn ging mij te boven en het werd erger en ergen dus gepijk smerene met spirofor maar nee hoor,het heeft ****ing 4 tot 5 dagen geduurt tja in de tussen tijd mijn biceps niet kunnen trainen,maar we zijn wel groter geworden en de pomp is ook goed dus al met al doe ik het nooit meer,dus ik d8 dan maar in mijn been weer gekeken waar en hoe plaats bepaald en d'r in rammen teering :eek: een zenuw geraakt of zo bloed spoot er uit gelijk ontsmet schrok me de tifus dat doe ik dus ook niet meer tja al met al komen we weer uit bij men reet nu doe ik het liggend en dat gaat nog voor nu dan ,maar dan moet ik niet meer gaan groeien:p

www.spotinjections.com

(verder mag je misschien wat vaker de enter toets gebruiken om het geheel wat leesbaarder te maken)

Tip: gebruik eens punten in je zinnen:p

Wrom biceps ipv schouder? Schouder al geprobeerd (wel goed aspireren!)?

idd doe gewoon schouder is veel relaxer en tricep is ook goed te doen!!!

Injecteren in je biceps is makkelijk te doen, alleen je moet er wel ff aan wennen.
Grote kans dat het de eerste keer onstoken raakt, maar daarna wordt het een stuk minder en na verloop van tijd voel je er niets meer van.

Terug
Naar boven