MuscleMeat

spuiten

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
hoe kan dat dat telkens als ik in me rechterbil wil spuiten komt er bloed mee heb nu 5 keer geprobeert rechts ma telkens komt er bloed mee en lings heb ik geen probleem gaat meteen goed kan et kwaad als ik elke week gewoon lings injecteer

Dat is inderdaad vreemd bro..Zit je wel hoog genoeg in je bil?...zegmaar 10 cm onder je middel?..En het kan geen kwaad als je eens per week op dezelfde plek injecteerd..eens in de 4-5 dagen zou ook heel goed kunnen..zeker in je bil omdat je toch nooit op precies dezelfde plaats zit..

Succes!

D.W.

Hehe, ik had hetzelfde met m'n linkerbil de laatste 1,5 maand! :p

Niets om je druk te maken als je keurig aspireerd!

Aspireren is heel belangrijk en de goeie maat naald gebruiken ook.
Gebruik je de juiste lengte naald?

Dan niet een stukje, maar tot het einde toe inbrengen!

Hij gebruikt wel een goeie naald, eentje van 30mm dik em 80mm lang

je ken mij doorboren met zo'n lengte

• Topic Starter Topic Starter
naalt is 40mm lang 0,8 dik

ey als je aspireert en er komt bloed, hoe kan je dan zien dat er daarna weer bloed
in zit als je aspireert ?

mischien een stomme vraag ofzo, maar ik heb nog nooit met een naald gespoten.

ik heb mezelf nooit gespoten, laat iemand anders dat werk doen.
Zoek iemand die jou wil spuiten of spuit anders op je been of zo man, verzin toch's wat potverdomme....

louis zei:
Zoek iemand die jou wil spuiten of spuit anders op je been of zo man, verzin toch's wat potverdomme....

Zucht, hier kan ik niet eens kwaad om worden zo dom klinkt het.
Je lijkt wel een jochie van 12 die net de pubertijd in gaat.

Geintjes als dit slaan nergens op en zijn gewoon lomp.

edit: daar geef ik je dus een bad karma voor ;)

Laatst bewerkt:
louis zei:

Als jij zelf niet de moeite neemt om dat te leren, val dan alsjeblieft niet over een ander die het wel probeert te leren!
Volgende keer wat beter op je woorden letten, we zijn hier om vragen te stellen, niet om afgeblaft te worden!

Mijn excuses allemaal voor het ongemak, ik zal mezelf verwijderen!!!
Vond het wel leuk voor de rest...later

Gozer, je hoeft niet weg, gewoon beetje serieus doen is genoeg ;)

Als je aspireert en er komt bloed, hoe kan je dan zien dat er daarna weer bloed
in zit als je aspireert ?

Mischien een stomme vraag ofzo, maar ik heb nog nooit met een naald gespoten.

Neuh geen stomme vraag al helemaal niet als je nog nooit gespoten hebt.

Wat ik doe; de weinige keren dát het me gebeurt, trek ik de naald er meteen uit op het moment dat ik iets van bloed zie. Dan spuit ik rustig aan de vervuilde substantie (bloed met een beetje AAS) eruit en zet er een nieuwe naald op.
En doe alles weer van voren af aan.

DBC01 zei:
Neuh geen stomme vraag al helemaal niet als je nog nooit gespoten hebt.

Wat ik doe; de weinige keren dát het me gebeurt, trek ik de naald er meteen uit op het moment dat ik iets van bloed zie. Dan spuit ik rustig aan de vervuilde substantie (bloed met een beetje AAS) eruit en zet er een nieuwe naald op.
En doe alles weer van voren af aan.
ja zo doe ik het ook zodra ik bloed zie meteen de naalt eruit halen en er een nieuwe naalt opzetten gisteren weer gedaan in me linker bil geen enkel probleem in 1 keer goed

louis zei:
waarom iemand zoeken als ik het zelf ook kan

om zulke shit te voorkomen, iedereen kan zichzelf spuiten, da's geen probleem, maar op dat moment ben je nerveus of zo en dan gaat het fout weet je...vandaar dat ik iemand anders zou zoeken....
en sorry trouwens van me eerste reactie..het was niet van toepassing en zeer kinderachtig...........vrienden???

louis zei:
om zulke shit te voorkomen, iedereen kan zichzelf spuiten, da's geen probleem, maar op dat moment ben je nerveus of zo en dan gaat het fout weet je...vandaar dat ik iemand anders zou zoeken....
en sorry trouwens van me eerste reactie..het was niet van toepassing en zeer kinderachtig...........vrienden???
zoiets kan ook voorkomen als iemand anders me spuit

Terug
Naar boven