hoe kan dat dat telkens als ik in me rechterbil wil spuiten komt er bloed mee heb nu 5 keer geprobeert rechts ma telkens komt er bloed mee en lings heb ik geen probleem gaat meteen goed kan et kwaad als ik elke week gewoon lings injecteer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Floyd zei:Hij gebruikt wel een goeie naald, eentje van 30mm dik em 80mm lang

louis zei:ik heb mezelf nooit gespoten, laat iemand anders dat werk doen.
Zoek iemand die jou wil spuiten of spuit anders op je been of zo man, verzin toch's wat potverdomme....

louis zei:ik heb mezelf nooit gespoten, laat iemand anders dat werk doen.
Zoek iemand die jou wil spuiten of spuit anders op je been of zo man, verzin toch's wat potverdomme....
ja zo doe ik het ook zodra ik bloed zie meteen de naalt eruit halen en er een nieuwe naalt opzetten gisteren weer gedaan in me linker bil geen enkel probleem in 1 keer goedDBC01 zei:Neuh geen stomme vraag al helemaal niet als je nog nooit gespoten hebt.
Wat ik doe; de weinige keren dát het me gebeurt, trek ik de naald er meteen uit op het moment dat ik iets van bloed zie. Dan spuit ik rustig aan de vervuilde substantie (bloed met een beetje AAS) eruit en zet er een nieuwe naald op.
En doe alles weer van voren af aan.
waarom iemand zoeken als ik het zelf ook kanlouis zei:ik heb mezelf nooit gespoten, laat iemand anders dat werk doen.

zoiets kan ook voorkomen als iemand anders me spuitlouis zei:om zulke shit te voorkomen, iedereen kan zichzelf spuiten, da's geen probleem, maar op dat moment ben je nerveus of zo en dan gaat het fout weet je...vandaar dat ik iemand anders zou zoeken....
en sorry trouwens van me eerste reactie..het was niet van toepassing en zeer kinderachtig...........vrienden![]()