MuscleMeat

Spuwen in thee kan bediende McDonald's twintig jaar cel kosten

Raar dat mensen zo'n viespeuk gaan verdedigen...

er staat toch nergens dat het een onbekende van hem is? misschien komt dat wijf wel wekelijks daar en maakt ze de 1 na de andere grafopmerking tegen hem? bokito brak ook niet gelijk uit toen dat wijf hem de eerste keer in zijn ogen kijkt

Een beetje vent confronteert dan het desbetreffende persoon, i.p.v. achterbaks op iemand zijn hamburger te spugen :roflol:
grow some balls

Man ben je nou serieus? Het maakt geen donder uit wat het verleden is. Geen idee waarom je dit gedrag zit te verdedigen.

actie-reactie. je weet toch niks meer dan wat er staat? ik keur het niet goed, maar je weet toch niet wat er voor de rest speelde. gebaseerd op dit kleine lapje tekst vind je hem een kl***zak? misschien doneert hij wel wekelijks de helft van salaris aan unicef? ik noem maar een zijweg...

Een beetje vent confronteert dan het desbetreffende persoon, i.p.v. achterbaks op iemand zijn hamburger te spugen :roflol:
grow some balls

ik zeg toch niet dat ik het zo aan zou pakken? lezen dude.

Niet? Max straf is in Noorwegen 21 jaar dus of ze passen de wet aan of hij komt gewoon vrij. Of hij moet ontoerekeningsvatbaar worden verklaard maar dat zit er niet in volgens mij.

ze zijn toch met een noodwet oid bezig als ik me niet vergis ?

Niet? Max straf is in Noorwegen 21 jaar dus of ze passen de wet aan of hij komt gewoon vrij. Of hij moet ontoerekeningsvatbaar worden verklaard maar dat zit er niet in volgens mij.
Ik weet niet zeker hoe dat ging, volgens mij kon het nog verlengd worden en nog TBS ofzo. Maar vrij komt hij echt niet hoor.

TBS in Noorwegen krijg je alleen zonder gevangenisstraf, itt hier in Nederland waar je eerst gevangenisstraf kunt krijgen en vervolgens pas wordt behandeld. Die behandeling kan dan wel de rest van zijn leven gaan duren maar het is vrij onwaarschijnlijk dat hij dat krijgt aangezien hij duidelijk toerekeningsvatbaar is.

Dat van die noodwet weet ik niet Rondea, zal het eens opzoeken. Maar lijkt me toch wel apart dat je zomaar een noodwet kunt invoeren om iemand erger te straffen? Dan zou het ook niks zeggen dat Noorwegen geen doodstraf heeft, aangezien ze dus zo een wet zouden kunnen invoeren waarbij het wel mag, en die na Anders Breivik bijvoorbeeld weer afschaffen? Zal me er eens in gaan verdiepen.

En terecht, van eten moet je afblijven, als ik ooit zou merken dat iemand wat met mn eten geflikt heeft sta ik niet voor de gevolgen in.

TBS in Noorwegen krijg je alleen zonder gevangenisstraf, itt hier in Nederland waar je eerst gevangenisstraf kunt krijgen en vervolgens pas wordt behandeld. Die behandeling kan dan wel de rest van zijn leven gaan duren maar het is vrij onwaarschijnlijk dat hij dat krijgt aangezien hij duidelijk toerekeningsvatbaar is.

Dat van die noodwet weet ik niet Rondea, zal het eens opzoeken. Maar lijkt me toch wel apart dat je zomaar een noodwet kunt invoeren om iemand erger te straffen? Dan zou het ook niks zeggen dat Noorwegen geen doodstraf heeft, aangezien ze dus zo een wet zouden kunnen invoeren waarbij het wel mag, en die na Anders Breivik bijvoorbeeld weer afschaffen? Zal me er eens in gaan verdiepen.

[Link niet meer beschikbaar]
1e hit op google

Je hebt gelijk Rondea, http://www.ad.nl/ad/nl/6967/Aanslag...ivik-permanent-achter-tralies-te-houden.dhtml

Hoe dit er nu voor staat weet ik niet. Zou de enige oplossing zijn zoals ik al zei, de wet aanpassen.

3436896+_6115b046f91266f055dd07f82b2c8f46.jpg

Terug
Naar boven