AndroidHealthClinic

Verkocht squat rack en verstelbaar bankje

peter202

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
nieuw prijs squat rack 179eur
nieuwprijs bankje 139euro

2dehands
squat rack 75euro
bankje 60euro

totaal 135euro maar koop je ze samen 125euro

gebruikte staat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Niemand een leuk begin setje? Ik zelf heb bv het squat rack gebruikt voor men curl barbell op te leggen (je kan het squat rack dichter bij elkaar zetten door het tussenstuk weg te halen. Mss handig om te weten ;)

Het moet dus niet samen weg, 't zou handig zijn maar het mag ook apart worden verkoop.

Ik ben geïnteresseerd.
Van waar in België ben je?
Kan je foto's posten van de huidige staat van de toestellen? Dat er hier en daar wat verf af is boeit me niet, maar ik zou wel graag willen dat alles nog stevig is.

Ik ben geïnteresseerd.
Van waar in België ben je?
Kan je foto's posten van de huidige staat van de toestellen? Dat er hier en daar wat verf af is boeit me niet, maar ik zou wel graag willen dat alles nog stevig is.

'k Heb je een Pm gestuurd.

ben ook wel geïnteresseerd!

met een pm sturen zijn wij vet, er zijn wel meerderen die de locatie willen weten (ik) :)
Hoeveel gewicht kan het bankje aan? Dat ik er niet door zak als ik 100kg wil banken ofzo
ahja en wat is de hoogte van het bankje?

Ik heb hetzelfde bankje. Kan 250kg dragen en is 51cm hoog als ik me niet vergis. Iets hoger dan de "normale" bankjes dus.

waar in belgie woon je? misschien dat ik wel even wil komen kijken.

Dat is dan weer jammer, iets te ver voor mij. Maar voor zo'n mooie prijs kom je er vast snel vanaf.

Interesse

Nog niet verkocht? Dan heb ik wel interesse. 125 euro voor het geheel lijkt mij zeer mooi.

PM me zodra je dit leest, en het is verkocht. Mechelen is niet heel erg ver, dus ik zou het wel kunnen ophalen.

Voorlopig gereserveerd deze week. Moest dit wijzigen laat ik je meteen iets weten.

Gereserveerd

Gereserveerd DEZE WEEK? Wat bedoel je daar precies mee?

150 euro wil ik eventueel ook wel bieden. Ik zou ze graag hebben voor het nieuwe schooljaar begint (volgende week), want dan heb ik weer veel minder tijd om zulke zaken te regelen.

Ahzo

Dat wil zeggen dat het onder voorbehoud verkocht is. Als de koper deze week niet komt opdagen gaat het weer in de aanbieding.

Dacht ik al, maar "onder voorbehoud verkocht" vind ik toch duidelijker dan "gereserveerd deze week" :)

Hopen dus dat hij niet komt opdagen, of dat mijn bod van 150 euro aantrekkelijker is.

Verkocht !!

tnx

Aan mij :)

Tnx, ik hoop deze week nog tijd te vinden om er plaats voor te maken en het te beginnen.

Terug
Naar boven