AndroidHealthClinic

Stacker met efedrine

Koeky

Novice
Waardering
0
Hallo Allemaal!

Wie kan me helpen? Een aantal jaar geleden gebruikte ik Stacker 3 met efedrine. Ik kocht ze altijd bij een sportzaak, sinds ze uit de handel zijn gehaald heb ik ze niet meer gebruikt. Weet iemand of ik ze nog ergens kan bestellen? Want mij beviel het echt goed.

Bedankt alvast :D

omdat het illegaal is mag je hier niet naar vragen.

staat in de regels.

• Topic Starter Topic Starter
Ok sorry hoor.........???

Ik weet wel dat ephedra is zeven amerikaanse staten weer toegelaten is voor 10mg per dag. Ik denk dat via ebay wel een ingang is en dat zou dan niet illigaal zijn.

Gewoon even verder zoeken als je neus lang is...Er zijn nog genoeg zaken die onder de toonbank denk ik wel wat door willen verkopen.

Het is in USA weer deels toegelaten dus hier mag dan best over gesproken worden toch?

Tuurlijk praten over het onderwerp mag altijd..er mogen alleen geen bronnen worden besproken

Koeky zei:
Je mag er over praten, maar niet naar een UG bron vragen bijv.

Ik kan je wel zeggen dat het vrij te koop is in de meeste Belgische apothekers. Men verwacht dan wel dat je weet wat je doet, dus maak eerst je huiswerk en ga dan als een verstandig persoon uitleggen waarom je het wilt nemen. Dan maakt men er geen probleem van.

ik zie net dat mijn post iets te kort door de bocht was..

T heeft het even nader verklaart :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de informatie :D Sinds het uit de handel is gehaald , heb ik me niet echt meer bezig gehouden met Stacker, nu ben ik er weer naar op zoek. Ik heb wel op wat Amerikaanse sites rond gekeken, en iderdaad gewoon verder kijken dan dat mijn neus lang is ;)

Ik ken een sup-shop die nog de Stacker 2 verkoopt, niet in de vitrine uiteraard maar in een laatje verstopt :rolleyes:

Heb zelf een pot staan maar ik wordt helemaal hyper van die dingen, heb er van gebruikt en toen had ik zo iets van laat maar.

Ja maar als je kopen bij hun, het wordt geopend door de douane, natuurlijk!!
Ik probeer ook wat te vinden maar het is een beetje "risky".

Stacker

Ik ken een sup-shop die nog de Stacker 2 verkoopt, niet in de vitrine uiteraard maar in een laatje verstopt :rolleyes:

Heb zelf een pot staan maar ik wordt helemaal hyper van die dingen, heb er van gebruikt en toen had ik zo iets van laat maar.

Zou erg graag weten waar die sup-shop zit???

hahaha dat heb ik nu ook van die dingen. ik neem ze alleen als ik echt moe ben en nog moet werken of iets dergelijks, anders gaat het niet goed.

een keer zo'n ding smorgens genomen. zat als een bibberend riet op kantoor.. voelde me zo zenuwachtig als iets.... heb nu nog 2 potjes staan maar ik denk niet dat ik ze nog ga gebruiken.

loekie zei:
hahaha dat heb ik nu ook van die dingen. ik neem ze alleen als ik echt moe ben en nog moet werken of iets dergelijks, anders gaat het niet goed.

een keer zo'n ding smorgens genomen. zat als een bibberend riet op kantoor.. voelde me zo zenuwachtig als iets.... heb nu nog 2 potjes staan maar ik denk niet dat ik ze nog ga gebruiken.

en hoeveel pm's heb je al ontvangen???

Terug
Naar boven