AndroidHealthClinic

Stacker met efedrine

maar ephedrine is eigenlijk op elke straathoek wel te verkrijgen....

wat is het grote verschil tussen stackers en ephedrine dan?

maar ephedrine is eigenlijk op elke straathoek wel te verkrijgen....

wat is het grote verschil tussen stackers en ephedrine dan?

stackers zijn efidrine met nog wat toevoegingen geloof ik.

de efidrine in stackers is ook weer niet helemal hetzelfde efidrine tabs

in de stackers zit/zat ephedra in de tabletten ephdrine hcl.

verschil is dat de tabletten chemische middelen bevatten en de ephedra is een stuk 'boomschors'
dit is althans wat ik dacht.

Die stackers zijn toch nog zat te krijgen ? ik heb nog ruim 10.000 caps staan de zwaarste, maar de beste die er zijn.

stackers, Stack is een algemene naam betekent, verzameling. een verzameling van diverse stoffen. in dit geval een voor energie en afslankdoeleinden gemaakte combinatie van efedra alkaloïden, guarana (caffëine) en willow barch (aspirine) welke samen een versterkende werking op elkaar hebben, de zg wisselwerking, enz enz enz enz.
ephedrine is een witte kristaline stof, chemisch, bedoeld tegen hoesten, voor verruiming van de luchtwegen. Maar geeft enorme energie en zorgt voor een vetafbraak.

ik vraag me af, heeft efedrine, bijv in de vorm van een stacker, zeg stacker 3 ook tot gevolg dat je training meer effect heeft? ik bedoel dan een bb training in de bulk.
ik denk dan als volgt: hogere HF, hogere stofwisseling enzo, --> meer zuurafvoer door snellere bloedcirculatie -> sneller herstel tussen setjes -> meer setjes enz

de eerste stacker die beter was dan de al bestaande was factor Zero, enkele maanden later kwam de beste ooit, factor X-treme, beide van EVA - supplements.

ja stackers hebben een gunstig effect op je energie, je kan wat langer door, herstel tussen setjes, tja....., je hebt wat sneller je energie terug. maar verwacht van een ouderwetse - normale - stacker geen wonderen, je krijgt echt alleen een beetje meer energie, die je dan vaak de volgende dag mist. In de meeste gangbare stacks zit totaal niets opbouwend of herstellend toegevoegd, dus ook niets om je lichaam te beschermen tegen eventuele schadelijke (na)effecten van de ingrediënten.
Als jeje afvraagt of de stacks werken bij training, dan heb je ze dus nooit gebruikt ? Mocht je ze willen gaan gebruiken, als blijkt dat je allergisch bent voor de alkaloïden stop dan onmiddellijk met nemen. Voor mensen met die allergie kan een stacker een drama zijn of worden, daarom hebben ze ze verboden.

Terug
Naar boven