- Waardering
- 134
als je met een kuur bezig bent komt het nogal vaak voor dat je nogal uitgeput bent. zou het veel kwaad kunnen als je dat bevoorbeeld een paar stackers voor de training zou nemen? voor wat extra energie, en betere ademaling. duz alleen voor de training andere dagen nix. calorien worden natuurlijk wel extra aangevuld. omdat het is om massa aan tekomen.
maar zou het kwaad kunnen op het eindresultaat wat je aan kilos wint? en hoeveel cal zou je moeten toevoegen als je bevoorbeeld 2 stackertjes voor de training neemt? zit nu op een kleine 5000cal
en neej ik ben niet aan het kuren was alleen benieuwt of het veel zou uitmaken. neem nu ook regelmatig een stacker voor het trainen omdat ik nogal uitgeput ben door werken.
maar zou het kwaad kunnen op het eindresultaat wat je aan kilos wint? en hoeveel cal zou je moeten toevoegen als je bevoorbeeld 2 stackertjes voor de training neemt? zit nu op een kleine 5000cal
en neej ik ben niet aan het kuren was alleen benieuwt of het veel zou uitmaken. neem nu ook regelmatig een stacker voor het trainen omdat ik nogal uitgeput ben door werken.