AndroidHealthClinic

stacker of efedrine of wat dan ook voor de training?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
als je met een kuur bezig bent komt het nogal vaak voor dat je nogal uitgeput bent. zou het veel kwaad kunnen als je dat bevoorbeeld een paar stackers voor de training zou nemen? voor wat extra energie, en betere ademaling. duz alleen voor de training andere dagen nix. calorien worden natuurlijk wel extra aangevuld. omdat het is om massa aan tekomen.

maar zou het kwaad kunnen op het eindresultaat wat je aan kilos wint? en hoeveel cal zou je moeten toevoegen als je bevoorbeeld 2 stackertjes voor de training neemt? zit nu op een kleine 5000cal

en neej ik ben niet aan het kuren was alleen benieuwt of het veel zou uitmaken. neem nu ook regelmatig een stacker voor het trainen omdat ik nogal uitgeput ben door werken.

Hou het maar bij 1 stacker. Ik zou er zeker niet meer nemen. Wat ook helpt, bij mij dan, is een aantal boterhammen en een banaan voor de training. Daar haal je genoeg energie uit. Stacker is en blijft een supplement en dient ook als supplement gebruikt te worden. Het zal uiteindelijk wel wat in je gewicht schelen qua bf%, maar niet zozeer in het totaal aan spiermassawinst.

Gegroet.

Stacker en een bak koffie works miracles.

cocaine?

:D

speed?

:D

• Topic Starter Topic Starter
lol this natuurlijk wel de bedoeling dat je nog kilos wint he :p

je word er wel lekker droog van :)

Botjepowerrrrrrrrr :D

Terug
Naar boven