Fitness Seller

Stackers ?

MiSz Bengel

Novice
Waardering
0
Hay,

Weet niet of ik dit hier neer moet zetten ben niet zo bekend hier..

Vandaag was ik moe nauwelijks geslapen zei een vriendin van mij, hier heb je een energie pil.. Stacker 3 XPLC
Ik heb hartkloppingen gekregen, benauwd beetje, trillen vrij erg.. huilbuien angst aanvallen zeg maar..
( heb ook wederom net een relatie verbroken kan dit er iets mee te maken hebben? )
Zelf ben ik niet bekend met deze pillen maar sommige zeggen is drugs.. andere zeggen weer niks..
De pil was roze met geloof ik als ik het goed gezien heb paars.. ( weet ik niet meer zeker )
Heb er ngo beetje last van dat ik onrustig ben, volgens mij..
Ken dit kwaad ?
Zelf durf ik niet te gaan slapen, bang dat ik niet meer wakker wordt, zo'n effect heeft die pil gehad op mij,
nu probeerde ik die vriendin te smse waar ze die heeft gehaald ze zei in een sportzaa maar weet niet of dat waar was.. of die illigaal of legaal waren kreeg totaal niks terug..
Kunnen jullie mij misschien advies geven ?

beetje overgevoelig ervoor of zo.

je zal best nog wakker worden, als je in slaap komt in ieder geval.

geen drugs, niet illegaal of zo, gewoon sportzaak ja!

oke,

denk dat het combinatie is van de situatie, dat je ook al relatieverbroken hebt, daardoor zal je wel die huilbuien krijgen, niet door die stackers, maar misschien doordat je weer energieker enz... bent je, nja sorry ik weet het niet, maar zal niet ernstig zijn, je kan best gaan slapen.

ga ik ook doen, nadat ik met me hoofd tegen een muur ben gerend, want heb ook beetje veel energie over.

• Topic Starter Topic Starter
oke,

denk dat het combinatie is van de situatie, dat je ook al relatieverbroken hebt, daardoor zal je wel die huilbuien krijgen, niet door die stackers, maar misschien doordat je weer energieker enz... bent je, nja sorry ik weet het niet, maar zal niet ernstig zijn, je kan best gaan slapen.

ga ik ook doen, nadat ik met me hoofd tegen een muur ben gerend, want heb ook beetje veel energie over.
Haha is goed, denk het ook wel voel me wel rustiger dus opzich vrij goed teken..

dankje wel ! :)

Niks mis mee, gewoon overgevoelig maar niet schadelijk of gevaarlijk. Dit is ook 1 van de sterkere stacker pillen volgens mij, enorme energieboost en kan ook leiden tot spontaan zweten en trillerig gevoel en snelle reflexen... in combo met nog cafeine kan dit helemaal veel power geven.. gewoon proberen te slapen niks aan de hand ;)

Ja of je hebt de oude versie pillen gekregen welke Ephedrine bevatten. Hier kun je hartkloppingen/hartritme stoornissen van krijgen. Ten eerste verboden in europa voor zover ik weet. En wellicht ook al ver over de tht heen. Ik zou hier wel mee oppassen.

Je kunt het vergelijken met inderdaad teveel koffie drinken (denk dan aan tenminste 20 bakken koffie).

Daarom zal ik nooit die stackers nemen.
Heb een paar jaar geleden al door allemaal shit last gehad van paniek aanvallen en de genoemde zaken die jij ook hebt ondervonden. En geloof me ik heb een jaar in hel geleefd! Zo'n aanval is echt het ergste wat iemand kan overkomen. Liever mn arm breken dan ofzo.

Terug
Naar boven