AndroidHealthClinic

*~*Staffordshire bullterrier*~*

G21 zei:
..of laat m bezorgen..(tellsell)
Ik bedoel, wij hebben bijvoorbeeld elk jaar een nestje Shih Tzu's maar we zijn geen broodfokkers. De honden zijn gewoon thuis opgegroeid en zijn ingeënt bij de dierenarts. Te veel fokken is zielig voor de hond vind ik.

zit ook maar te dollen..zo heb ik mn honden ook gekocht!!

Dani zei:
Gaat idd bij een hele goeie fokker vandaan komen. Liever meer betalen bij de aanschaf van een pup dan over een jaar een gebroken hart omdat mijn hond ziek is.

ik ken nog enkele adresjes . daar zijn de pups zeker beter dan gewoon uit een dierenwinkel . maar de kans blijft groot dat het beest een aandoening gaat krijgen

Blauw haar of zo zeker? :D

On topic:

Ik heb een Engelse Staff teefje gehad. Heb nog nooit zo een lieve hond meegemaakt. Ben van plan binnenkort weer een hondje aan te schaffen en natuurlijk weer een Staff. M'n vriend heb een Am. Staff en dat is ook een topper!

• Topic Starter Topic Starter
mosfet zei:
Neen dank je.
Weet persoonlijk niet wat mensen in godsnaam mooi of aantrekkelijk vinden aan die beesten. Is het omdat ze stoer ogen en omwille van hun reputatie, waardoor de baasjes hopen iets afschikwekkender te ogen? Dunno.

Maar ja: de gustibus et coloribus non est disputandum.

Omdat het stoer oogt?? nee hoor om de karakter van het beestje.
Maar duidelijk weer iemand die ze vergelijkt met een pitbull terrier..
wat dus niet het geval is. Maar goed.
Ze is netjes gefokt, heeft alle papieren en al d'r diploma's netjes gehaald.
Het is echt een lieverd.. :D Mijn lieve beessie

Dit is dr dus

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

prachtig Linda..... en hij heeft zijn diploma ook al? Master of Bachelor?

Kunnen ze die smiley niet deleten??

Wie is daar trouwens mee begonnen?

Ondanks dat je topics een beetje een hoog Sugababes gehalte hebben, vind ik je hondje een plaatje Linda!! Ze lijkt best op mijn oude staffie alleen was zij donkerder van kleur! En het zijn gewoon prachtbeesten!

Wat een prachtbeest, staffords zijn de mooiste honden vind ik:D
wij hadden bijna een amstaff gekocht maar toen we diezelfde dag terug gingen was ie al verkocht:o

jojo_708 zei:
Wat een prachtbeest, staffords zijn de mooiste honden vind ik:D
wij hadden bijna een amstaff gekocht maar toen we diezelfde dag terug gingen was ie al verkocht:o
Had je geen voorschot gegeven zodat ze 'm voor je vasthouden?

ik heb een bullmastiff.. ook een schatje!

Nou 9 weken!!

Terug
Naar boven