MuscleMeat

Stanazalol 6 weken kuur met 1 week niet trainen

speppe

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
70kg
Hallo , hierbij ga ik starten met een stanazalol only kuur
Voor 6 weken 40 mg p/d . Nu zit ik met het probleem
Dat ik op reis vertrek de 8e july .. Maw ik zou de 4e week
Tijdens mijn kuur niet kunnen trainen ... Beter erna nemen ?
Of is dit niet zo erg ? Help me out ... Cheerz

Begin dan na je vakantie

Als jij dat bent op je PF dan gewoon beter helemaal niet, ga eerst is normaal eten man je weegt 70kg

• Topic Starter Topic Starter
Als jij dat bent op je PF dan gewoon beter helemaal niet, ga eerst is normaal eten man je weegt 70kg

Foto is van 1 jaar geleden :) weeg 75 kg en ben totaal anders nu zal foto veranderen ;)

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 20:25 ----------

Hij is ook maar een meter, 69 tjokkie.

Meepakken of niet doen, halfweg stoppen is geen optie ;)

Dus gewoon kuur blijven nemen in die week ? Wat zouden de gevolgen zijn
Bij niet trainen die week dan ? Kan eventueel wel wat pompen
En buikspier oefeningen maar veel anders zal daar niet bijzitten vrees kk

Ik zie geen probleem met een weekje vakantie halverwege de kuur. Zolang je gewoon goed eet en slaapt zonder te zuipen kan het zelfs bevorderlijk zijn voor de spiergroei. Als je in week #3 nog een max effort sessie inplant dan kun je week #4 goed gebruiken om te herstellen.

Ik zie geen probleem met een weekje vakantie halverwege de kuur. Zolang je gewoon goed eet en slaapt zonder te zuipen kan het zelfs bevorderlijk zijn voor de spiergroei. Als je in week #3 nog een max effort sessie inplant dan kun je week #4 goed gebruiken om te herstellen.

Hmm klinkt logisch ... Oke dan . Nu kan ik de pillen niet meenemen
Op
T vliegtuig natuurlijk :s of gwn los in broekzak steken ? Want het is naar
Marokko dat ik ga en kan niet de risico lope daar
Gepakt te worden haha

+1 de laatste 3 dagen voor je vakantie gewoon max knallen en heerlijk een weekje herstellen!

Zou ik niet doen, rust dan goed voor je kuur of na je kuur... niet middenin je kuur.
Ook zal je vast wel eens een biertje drinken op vakantie, zou dus pas kuren als je terug bent.

Hmm klinkt logisch ... Oke dan . Nu kan ik de pillen niet meenemen
Op
T vliegtuig natuurlijk :s of gwn los in broekzak steken ? Want het is naar
Marokko dat ik ga en kan niet de risico lope daar
Gepakt te worden haha

Das wat anders natuurlijk, kennissen van mij doen het bij tic-tacs, kan uiteraard geen garanties geven daarover ;).

Hij heeft anders wel gelijk, ik zie niet eens dat hij traint, gewoon een average joe fysiek.
Sinds wanneer dienen wij, naast het geven van gebruiksadvies, ook te beoordelen wanneer iemand klaar is om te kuren of er aan toe is?

99% is hier zelf te vroeg mee begonnen, ik geef je overigens wel gelijk, al is TS (hopelijk) zelf volwassen genoeg om dit voor zichzelf uit te maken.

Sinds wanneer dienen wij, naast het geven van gebruiksadvies, ook te beoordelen wanneer iemand klaar is om te kuren of er aan toe is?

99% is hier zelf te vroeg mee begonnen, ik geef je overigens wel gelijk, al is TS (hopelijk) zelf volwassen genoeg om dit voor zichzelf uit te maken.
Moet hij uiteraard zelf weten, geen balhaar op m'n zak die er wakker van ligt.

Hij heeft anders wel gelijk, ik zie niet eens dat hij traint, gewoon een average joe fysiek.

Zal sevvens nieuwe profiel foto posten ;) trust me
Im a hard boy haha . Wil gewoon eens proberen met deze kuur
Is zien wat het gaat doen op mn lichaam :) mn schemas zitten goed
Dus weet ik dat het kan

Ik ben een aantal weken geleden pas begonnen met m'n eerste kuur en woog toen al 98kg bij zo'n 12-13% bf. Het zal vast wel weer niet mijn plek zijn om nu al kritiek te leveren op dit soort tafarelen, maar als je er nog maar enigszins hetzelfde uitziet als op je pf en dan ook nog eens de spullen mee moet nemen naar Marokko zou ik toch genoeg reden zien om nog even te wachten. Waarom trouwens winstrol en geen test als eerste kuur?

Ik ben een aantal weken geleden pas begonnen met m'n eerste kuur en woog toen al 98kg bij zo'n 12-13% bf. Het zal vast wel weer niet mijn plek zijn om nu al kritiek te leveren op dit soort tafarelen, maar als je er nog maar enigszins hetzelfde uitziet als op je pf en dan ook nog eens de spullen mee moet nemen naar Marokko zou ik toch genoeg reden zien om nog even te wachten. Waarom trouwens winstrol en geen test als eerste kuur?

wil niet direct die agresiviteit en dergelijke bij de nawerking van testo . winstrol lijkt me een zachte maar toch krachtige kuur voor te beginnen . wil gewoon kijken wat dit van effect gaat hebben op men lichaam :) dus beter even wachten tot na de reis dan toch ? want dan gaan er festivals zijn en dan zal t zeker oppassen zijn met drinken !

wil niet direct die agresiviteit en dergelijke bij de nawerking van testo . winstrol lijkt me een zachte maar toch krachtige kuur voor te beginnen . wil gewoon kijken wat dit van effect gaat hebben op men lichaam :) dus beter even wachten tot na de reis dan toch ? want dan gaan er festivals zijn en dan zal t zeker oppassen zijn met drinken !

Duidelijk goed ingelezen :roflol:

Met alle respect, maar dit leest een beetje als 'ik durf niet te prikken'. Dit geeft wat mij betreft natuurlijk niets, maar helaas lijkt iedereen met deze instelling te denken dat 10 weken 400-500mg test e gelijk staat aan jouw beschreven kuur. Heb je een doelstelling die echt bij deze kuur past, wat natuurlijk zo kan zijn maar dit lijkt me niet, dan zou ik zeggen prima maar wacht tot na je reis.

Terug
Naar boven