XXL Nutrition

stanazolol extreme power pillen + gg winstrol 50 ml samen of toch niet

vg007

Novice
Waardering
0
stanazolol extream power +gg golden gear winstrol 50 ml

hey ik ben een kerel van 72 kilo en een lengte van 1m66
heb wat een klein buikske
wou dit wat weg werken tot de zomer daarom was ik bij een vriend langs geweest die wat traint en alles kan vast krijgen.
hij gaf mij 2 flesjes van gg winstrol 50mg/ml en stanazolol pillen 100 stuks van 10 mg
hij zei begin met 2 spuiten per week de eerste week dan en de tweede week 3 spuiten en zo door ,dan maar vanaf de 3de week moet ik aan die pillen beginnen 4 per dag klopt dat en mag dat is het niet te veel
is dit verstandig
dank u

Een vriend die "wat" traint, en die raadt je onmiddellijk een kuur Winstrol aan ?
En zelf train je niet ?
En je gelooft dus dat je je buik gaat kwijt geraken enkel en alleen door winstrol te gaan spuiten ?

tja...

• Topic Starter Topic Starter
ik train wat maar niet van te zeggen .
hij traint al langer en is al een paar jaar bezig met te kuren
ik weet het niet daarom ben ik hier
kann iemand mij helpen

begin er niet aan ! je moet eerst volledig je natuurlijk potentieel eruit halen voordat je uberhaupt gaat kuren.

• Topic Starter Topic Starter
stel dat ik het doe wat kan ik verwachten en mag ik het samen neman

Eerst en vooral hoeveel ml per flesje?
Ik stel voor dat je 1ml EOD zet. Wanneer je flesjes op zijn, kan je overschakelen op 40-50 mg per dag dmv je pillen.

teeeeering...

Sorry kerel, je hebt geen idee waar je mee bezig bent.

Blijf er lekker af en ga wat aan je training en voeding veranderen. Daarmee kom je voor jouw doelstelling al een heel eind. :)

Is zelfde stof.. Is beide winstrol/stromba/winny/stanazolol etc..
Dan vraag je je af, waarom 2 dezelfde producten nemen, maar de 1 in inject-vorm en de ander in pil-vorm?
Neem of de pillen, of de inject, lees je eerst goed in, er zijn hier 1000 Winny logjes op het board!

Als je de pillen neemt, kun je een dosering van ongeveer 30mg / 40mg per dag gebruiken.

Wat denk je, ik probeer het gewoon nog een keer??

stakker..

Is zelfde stof.. Is beide winstrol/stromba/winny/stanazolol etc..
Dan vraag je je af, waarom 2 dezelfde producten nemen, maar de 1 in inject-vorm en de ander in pil-vorm?
Neem of de pillen, of de inject, lees je eerst goed in, er zijn hier 1000 Winny logjes op het board!

Als je de pillen neemt, kun je een dosering van ongeveer 30mg / 40mg per dag gebruiken.

maar ja, je bent nu wel geholpen ;)

en wat heeft dat met dat buikske te maken? wat gaat winstrol daar aan doen?

Neem geen van beiden.

Verdiep je in het cutten, stel een dieet op en neem cardio op in je trainingsschema.

hey ik ben een kerel van 72 kilo en een lengte van 1m66
daarom was ik bij een vriend langs geweest die wat traint

Dus je traint zelf niet?? En je wil toch anabolen gebruiken om je buikje weg werken?? Hehehehe

Goed bezig kerel! Ik mag niets zeggen over belgen maar als je het mij vraagt ;)

jesus man, train eerst natural dat buikje eraf en geef die anabolen als de bliksem aan je maat terug.
kuren doe je pas als je helemaal scherp en afgetraind staat, kerel.

acteurs en actrices in de vs schijnen het ook zo te doen. Met winstrol er strak uit zien.

Dus je traint zelf niet?? En je wil toch anabolen gebruiken om je buikje weg werken?? Hehehehe

Goed bezig kerel! Ik mag niets zeggen over belgen maar als je het mij vraagt ;)

ja zo krijgen de belgen natuurlijk wer een slecht naam :rolleyes:

Er zijn er namelijk ook die zich eerst inlezen in de materie alvorens te beginnen ;)

Waar halen sommige onozele mensen het idee toch vandaan dat je alleen maar een pilletje hoeft te slikken of een spuit hoeft te zetten en dat je dan zonder er iets extra's voor te doen afvalt of flinke spiermasse wint.

LEES eerst eens goed dit forum. Daar vind je alles in terug qua voeding enz...

Terug
Naar boven