naturell
Huge Freak
- Waardering
- 540
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Als je goede shows kent en ze hier wilt posten kan iedereen genieten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(vanaf 5:00 ongeveer)Wanneer word het grappig? Want bij 1.30 haakte ik af.
Dave Chappelle...killing them softly.
Enige youtube video waarbij de plaatjes zorgen dat het filmpje beter word.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Door het hele filmpje, maar imo vooral rond 36 seconde ...b*ch I live in a f*cking trash can
Die bewaar ik als troef om die belg met zijn alex agnew te dissen....Heb heel dat k*tstuk uit gekeken maar er kon geen glimlach van af

denkt dat er iets scheelt met uw humor danDie bewaar ik als troef om die belg met zijn alex agnew te dissen....Heb heel dat k*tstuk uit gekeken maar er kon geen glimlach van af![]()
jah, want iemand die niet lacht om iemand die een beetje staat te springen voor een scherm met het effect dat je krijgt als je 2 spiegels tegenover elkaar zet. Of iemand die uitlegt dat hij afknapt op poepcoïtus is niet normaal

jah, want iemand die niet lacht om iemand die een beetje staat te springen voor een scherm met het effect dat je krijgt als je 2 spiegels tegenover elkaar zet. Of iemand die uitlegt dat hij afknapt op poepcoïtus is niet normaal
Nederlanders zijn over het algemeen vrij kritisch over cabaret. Mede daardoor heeft het cabaret in ons land een hoog niveau.
Geen Nederlander maar wel heel grappig..vooral die show waar hij helaas mee gestopt is. Chapelle's showen da filmke van u van Dave Chappelle das echt een hoog niveau dus