Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol, iedere keer hetzelfde als het over comedy gaat. Eén of andere Belg post een of andere Belg waardoor je helemaal uit je lach flow raakt, Maar (gelukkig) als je dan een sinterklaasfilmpje post als arugment dat NL gewoon veel beter is geven ze zich snel gewonnen.Lol, altijd hetzelfde als het over comedy gaat. Eén of andere Nederlander die niet kan lachen met een bekende Vlaamse komiek, en dan met een onuitstaanbare arrogantie beweert dat enkel wat hij grappig vindt, echte humor is.
Ontopic, mijn favoriet is Theo Maassen. Toch wanneer ik begrijp waar hij het over heeft.![]()
wat heeft dit topic nu te maken met belgie en nederland jij gaf als eerst een filmpje van Dave Chappelle en ik gaf 1 van alex agnew en jij begint dan te kakken over welke humor beste is iedereen daar zijn eigen mening over hoor.Lol, iedere keer hetzelfde als het over comedy gaat. Eén of andere Belg post een of andere Belg waardoor je helemaal uit je lach flow raakt, Maar (gelukkig) als je dan een sinterklaasfilmpje post als arugment dat NL gewoon veel beter is geven ze zich snel gewonnen.
Waarom moet je dit topic nu vernken?Lol, iedere keer hetzelfde als het over comedy gaat. Eén of andere Belg post een of andere Belg waardoor je helemaal uit je lach flow raakt, Maar (gelukkig) als je dan een sinterklaasfilmpje post als arugment dat NL gewoon veel beter is geven ze zich snel gewonnen.

Ik ook, we zijn voorbestemd voor elkaar

back off

Misschien hebben Nederlanders gewoon andere smaak qua humor. Ik vind Alex agnew persoonlijk ook hilarischback off
En over dat 'vernken' ik was gewoon benieuwd wat er zo geweldig was aan die alex agnew. Ik weet het nog steeds niet![]()
Maakt ook niet uit, back to business en posten die vids!Eddie Murphy Raw sowieso even downloaden.
Verder laatst Chris Rock gezien, hij was ook wel grappig.
Voorderest lach ik niet zo snel, mensen hebben flauwe en simpele humor.