MuscleMeat

stanozolol 5mg 100 tabletjes

deniz10

Cool Novice
Waardering
0
khe hier 3 zakken stanozolol gekocht en wou weten of ze wel echt zijn kdenk van wel ma ge weet nooit

Afbeelding%20005[1].jpg

let op ik kom vanmiddag naar almere, zijn er nog puntzakken?

:D

dus hij heet de zakjes AL MET LABEL liggen,en labbelt ze om ofzo?

Raar verhaal

• Topic Starter Topic Starter
ja ma kzal zien he ofdat ze werken ma kdenk da ze ni fake zijn.

Ja infi,JIJ weet het allemaal zo goed...........Alles ligt bij jouw zo voor de hand.Over Betweter gesproken.....

Het lijkt me eerder mogelijk dat een supplier het op een andere manier verpakt ivm vervoer dan dat iemand NIET reageerd op stof X van het ene merk en WEL reageerd op stof x van het andere merk ;)

Nooit van gehoord,heel wat leveranciers gezien en gehad,nooit in zakjes MET label.

Je hoort me ook niet zeggen dat het voor de hand liggend is maar allicht is het mogelijk natuurlijk weten wij veel.
Hij hoeft het natuurlijk ook nie bij profesionele supplier te halen :)

ja maar zie jij een kruimelaar,die rommel in zakjes doen,en labels inscannen?

Mischien heb die wel de sticker van het potje gerukt en op het zakkie geplakt..wie zal het zeggen hehe..

doe es gek,loop naar je kast,trek een sticker eraf en prop die op een zakkie.Kan je vertellen dat je dat werkelijk ziet hehehe.Maar ja zoals je zei....probeer het en je weet het,Al is het een rare praktijk.

Ze zouden iets moeten uitvinden waardoor je dingen beschermd kan versturen via de post.

Ik heb zoiets in gedachten:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou er een markt voor zijn?

Jongen komt uit belgie gozer,daar is dat idd normaal

Terug
Naar boven