XXL Nutrition

stanozolol

• Topic Starter Topic Starter
dacht zelf aan deca

voor hoe lang wil je het pakken en wat wil je?
massa of droog staan?

je voornamelijk kracht en massa maar stanozolol 40 mg per dag 6 weken lang en natuurlijk 3 weken 20 mg nolvadex maar deca weet het niet

is het je eerste kuur dat je gaat nemen?

nee tweede eerste was sustanon 1 ml per weeek

jah kilo's winnen en kracht niet voor droger te worden heb ik niet nodig

ja maar wat zijn je stats, hoeveel je weegt etc..

weeg 75 en ben 22 jaar en trianal dikk twee jaar 5 keer per week zit echt in een dip kom niet verder en eet echt goed maar heb een gewoon even een goede duw nodig snapje

is dat geen teks van tupac

kijk wat jij wilt is beste optie om een deca/sus of een deca/test te pakken. En die winny tabletten kun je dan je laaste weken pakken.
week 1-8deca 200mg
week 1-10sus500mg/test 250mg
week 8-10 winny 40mg elke dag

ik hoop dat je hiet iets aan hebt, zou je flink mee massa winnen als je er goed bij eet en traint en je nakuur niet vergeten natuurlijk!

dacht al kwam me bekende voor maar met die winny ben ik al bezig drie dagem met 40 mg per dag kan ik er niks anders van maken want nu stoppe is ook niet goed he

als je voor massa en kracht wilt gaan zou ik de Stanazolol er uit laten
Dan kan je beter Test E en Deca gebruiken
en miss zou je ook wat meer researsh moeten doen

dacht al kwam me bekende voor maar met die winny ben ik al bezig drie dagem met 40 mg per dag kan ik er niks anders van maken want nu stoppe is ook niet goed he

je kan stoppen en dan fatsoenlijk een kuur opstellen en je spullen kopen en dan een mooi schema maken en dan zal je krijgen wat je wilt, maar zo iig niet. Je bent somaar iets aan het doen. En anders kun je 6 weken lang die winny tabletten nemen. En dan de volgende x een deca test kuurtje nemen. Maar als je echt voor massa gaat haalt die winny niks uit en kun je bter stoppren en een deca/test of sus nemen.

jah oke maar wat is een fatsoenlijke kuur en moet ik die winny weg gooien of gewoon 6 weken afmaken kan ik er niks bij voegen dan vorr beter efect

je had beter van te voren informatie kunnen inwinnen ipv van nu hier te vragen wat je het beste kunt doen. een goede voorbereiding is het halve werk ;). Zou in jou geval gewoon stoppenn, misschien nakuren en opnieuw plannen in de toekomst. maar je moet het natuurlijk zelf weten.

jah had ik gedaan en me is vertelt 40 mg stanzolol per dag 6 weken lang maar ben bang dat ik hier niet veel rezultaat mee boekt

Terug
Naar boven