AndroidHealthClinic

stappen in eindhoven

Tractortje

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Kun je een beetje stappen in dat pauperdorp? En waar moet ik duidelijk heen? Ik zoek lekkere wijven (blond, slank, klein, geil) en goede muziek (house, dance, electro).

Spit it.

ga je op stap met Gorill0r?

stratumseind!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nee man, dit is geen ****date ofzo. Ik ga gewoon met wat maten naar Eindhoven, maar niemand is daar ooit geweest. Dus ik dacht ik vraag het aan m'n e-vrienden.

Volgens mij zit je goed als je een bezoekje pleegt aan stratum.

meer zit er volgens mij ook niet, correct me if i'm wrong.

Ga gewoon naar Stratum, studentes zat :P .

zit wel wat meer maar stratumseind moet je gewoon zijn:D

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

http://www.stratumseind.nl/

is eindhoven zowiezo eigenlijk wat?

The Blue parrot is wel nice, muziek is top40, soms beetje reggaeton (gasolina etc)

De rechter, komt qua muzieksT wel meer in jou buurt, maar zover ik weet komen er wel kakwijven.

Kakwijven +1

Blue parrot is echt voor boeren.

1 keer geweest, nooit meer.

Trek kwarkmixer eens even aan zijn kraag, die woont in dat boerengat.

De rechter is een suck-tent.

De thomas is the place to be!

Whahaha. ****ing blue parrot!!! Man daar mag je niet eens binnen als je ouder dan 15 jaar bent! :roflol:

Je kan natuurlijk altijd even naar de effenaar gaan, vanavond staat er niets speciaals in de planning. Aardig mooie meiden, tikkeltje alternatief, al is het tegenwoordig wel erg mainstream.

Kan je nog naar club Rembrandt, is beetje een hippe sneakers achtige club in een oude bioscoop. Niet mijn ding, maar wel lekkere wijven. Is een Atmoz vs. Danssalon avond vanavond, dat kan wel vet zijn.

Als je gewoon naar een leuke kroeg wil zou ik zeker naar de Hoogste Tijd ofzo gaan (naast club Rembrandt). Beetje hip alternatieve kroeg met intellectuele semi-alternatieve schone dames. Muziek is goed, staat niet te hard. Leuke tent.

Dan kan je altijd nog een terrasje nemen op het marktplein. Maakt niet zo veel uit waar je dan gaat zitten, je kan dan ff binnen lopen bij de vooruitgang, wel aardige tent, kan je ook prima eten.

Als je lekker bier wil rammen tussen de kampo's kan je nog ff de Liquid in lopen (in de buurt van de effenaar), lelijke tent, lelijke muziek, bimbo's en kampo's.

En tja, stratum... Daar wil je niet dood gevonden worden. Ski-hut muziek in elke tent. Jonge superdudes die zichzelf willen bewijzen tegen hun sugahbabes vriendinnetjes. K*t sfeer, k*t muziek, k*t volk. Sommige mensen gaan graag naar lelijke tenten als de Thomas, waar altijd een pannekoeken DJ staat die geen enkele plaat langer aan laat staan dan 30 seconden. Wat meestal maar goed is omdat het allemaal k*t muziek is, maar toch begint het te storen. Mocht je toch op stratum belanden, loop dan even de rechter in, dat is nog beetje alternatieve tent waar ze wel eens fatsoenlijke dance draaien, al is er op vrijdag meestal geen zak te doen. Je kan ook even bij cafe Puur binnenlopen. Beetje club muziek daar, afgeladen druk, veel hippe coke snuivers, zeer mooie dames. De altstad is de alto tent op stratum, beetje headbangen op een alfa tent achtige muziek keuze. Kan voor even vermakelijk zijn. Loop dan ook even de buurvrouw binnen, dat zit naast de altstad, is een lesbo kroeg, kan je wel lachen als je beetje bezopen bent.

Whahaha. ****ing blue parrot!!! Man daar mag je niet eens binnen als je ouder dan 15 jaar bent! :roflol:

Je kan natuurlijk altijd even naar de effenaar gaan, vanavond staat er niets speciaals in de planning. Aardig mooie meiden, tikkeltje alternatief, al is het tegenwoordig wel erg mainstream.

Kan je nog naar club Rembrandt, is beetje een hippe sneakers achtige club in een oude bioscoop. Niet mijn ding, maar wel lekkere wijven. Is een Atmoz vs. Danssalon avond vanavond, dat kan wel vet zijn.

Als je gewoon naar een leuke kroeg wil zou ik zeker naar de Hoogste Tijd ofzo gaan (naast club Rembrandt). Beetje hip alternatieve kroeg met intellectuele semi-alternatieve schone dames. Muziek is goed, staat niet te hard. Leuke tent.

Dan kan je altijd nog een terrasje nemen op het marktplein. Maakt niet zo veel uit waar je dan gaat zitten, je kan dan ff binnen lopen bij de vooruitgang, wel aardige tent, kan je ook prima eten.

Als je lekker bier wil rammen tussen de kampo's kan je nog ff de Liquid in lopen (in de buurt van de effenaar), lelijke tent, lelijke muziek, bimbo's en kampo's.

En tja, stratum... Daar wil je niet dood gevonden worden. Ski-hut muziek in elke tent. Jonge superdudes die zichzelf willen bewijzen tegen hun sugahbabes vriendinnetjes. K*t sfeer, k*t muziek, k*t volk. Sommige mensen gaan graag naar lelijke tenten als de Thomas, waar altijd een pannekoeken DJ staat die geen enkele plaat langer aan laat staan dan 30 seconden. Wat meestal maar goed is omdat het allemaal k*t muziek is, maar toch begint het te storen. Mocht je toch op stratum belanden, loop dan even de rechter in, dat is nog beetje alternatieve tent waar ze wel eens fatsoenlijke dance draaien, al is er op vrijdag meestal geen zak te doen. Je kan ook even bij cafe Puur binnenlopen. Beetje club muziek daar, afgeladen druk, veel hippe coke snuivers, zeer mooie dames. De altstad is de alto tent op stratum, beetje headbangen op een alfa tent achtige muziek keuze. Kan voor even vermakelijk zijn. Loop dan ook even de buurvrouw binnen, dat zit naast de altstad, is een lesbo kroeg, kan je wel lachen als je beetje bezopen bent.

Rob rob rob toch... Dit getuigt echt van een duidelijke vorm van wansmaak.
Alleen je mening over de vooruitgang klopt wel ;)
Thomas is op donderdag gewoon chill, niet haten !

Rob rob rob toch... Dit getuigt echt van een duidelijke vorm van wansmaak.
Alleen je mening over de vooruitgang klopt wel ;)
Thomas is op donderdag gewoon chill, niet haten !

Hahaha, dude. De Thomas...

Muziek: slecht (top40/apresski)
Sfeer: slecht (hoog plafond, tv schermen aan de muur, alleen te doen in totaal dronken toestand)
Meiden: lelijk met een attitude
Gasten: boers en zat

Hahaha, dude. De Thomas...

Muziek: slecht (top40/apresski)
Sfeer: slecht (hoog plafond, tv schermen aan de muur, alleen te doen in totaal dronken toestand)
Meiden: lelijk met een attitude
Gasten: boers en zat

Op zaterdag klopt een deel wel ja. Maar ik vind de sfeer juist wel chill.. zeker op donderdag!

Maar ik zal dat lijstje maar niet over de rechter neerzetten..Te slecht om woorden aan te spenderen.

Misschien toch maar gewoon lekker in Utrecht stappen.. :roflol:

Terug
Naar boven