XXL Nutrition

stappen in eindhoven

• Topic Starter Topic Starter
Breda? Daar ben ik al zo vaak geweest. Wilde eens een keer wat anders. Maar als ik iets niet uit kan staan is het Nederlandstalig of Skihut. Dat zijn van die toko's waar je aan het einde van de avond naar toe gaat als je niet meer kunt lopen. Ik vind dat zulke ongelofelijke k*tmuziek. Ik word ook altijd gewoon boos als dat soort muziek langskomt. Dus als ik nog enigszins nuchter ben, ga ik daar echt NOOIT vrijwillig naartoe.

En ik wil het leuk houden. Hoe de chicks zijn boeit me niet eens zo heel veel. Als ik maar niet tussen hillbillies of corpsballen sta.

The Blue parrot is wel nice, muziek is top40, soms beetje reggaeton (gasolina etc)

De rechter, komt qua muzieksT wel meer in jou buurt, maar zover ik weet komen er wel kakwijven.
Haha **** it zeg, je fixed zeker graag sletjes van 14,

Ontopic: Ga naar bongo's beach, en dan naar achter naar de fabriek. Het moet er wel druk zijn dus ga niet op donderdag, is er nooit iemand, zaterdag is meestal wel druk. Draaien ze alleen maar club, house enzo, geen top40, geen NL, geen k*tmuziek dus die je alleen leuk vind als je ****ing dronken bent...

De fabriek dus, echt een aanrader.

The Blue parrot is wel nice, muziek is top40, soms beetje reggaeton (gasolina etc)

De rechter, komt qua muzieksT wel meer in jou buurt, maar zover ik weet komen er wel kakwijven.

hahahahahahahahahhahahaa............................................

:angstig::haha::eek::kots:

Je kan ook gewoon met Kempi kaulo coke gaan pushen.

• Topic Starter Topic Starter
Nou uiteindelijk is er helemaal niks van gekomen omdat al die maten van me een stel poten zijn. Ik was echt zwaar gefrustreerd, want ik was echt in de mood om echt he-le-maal naar de klote te gaan. Ineens is iedereen moe en heeft geen zin. Sjonge jonge jonge, ****ing fail. Ik kan daar echt slecht tegen. Volgende keer ga ik desnoods in me eentje. Stelletje paupers.

Maarre, ik ga binnenkort zeker een keer in Eindhoven kijken. En alle toko's reviewen :roflol:

Whahaha. ****ing blue parrot!!! Man daar mag je niet eens binnen als je ouder dan 15 jaar bent! :roflol:

Je kan natuurlijk altijd even naar de effenaar gaan, vanavond staat er niets speciaals in de planning. Aardig mooie meiden, tikkeltje alternatief, al is het tegenwoordig wel erg mainstream.

Kan je nog naar club Rembrandt, is beetje een hippe sneakers achtige club in een oude bioscoop. Niet mijn ding, maar wel lekkere wijven. Is een Atmoz vs. Danssalon avond vanavond, dat kan wel vet zijn.

Als je gewoon naar een leuke kroeg wil zou ik zeker naar de Hoogste Tijd ofzo gaan (naast club Rembrandt). Beetje hip alternatieve kroeg met intellectuele semi-alternatieve schone dames. Muziek is goed, staat niet te hard. Leuke tent.

Dan kan je altijd nog een terrasje nemen op het marktplein. Maakt niet zo veel uit waar je dan gaat zitten, je kan dan ff binnen lopen bij de vooruitgang, wel aardige tent, kan je ook prima eten.

Als je lekker bier wil rammen tussen de kampo's kan je nog ff de Liquid in lopen (in de buurt van de effenaar), lelijke tent, lelijke muziek, bimbo's en kampo's.

En tja, stratum... Daar wil je niet dood gevonden worden. Ski-hut muziek in elke tent. Jonge superdudes die zichzelf willen bewijzen tegen hun sugahbabes vriendinnetjes. K*t sfeer, k*t muziek, k*t volk. Sommige mensen gaan graag naar lelijke tenten als de Thomas, waar altijd een pannekoeken DJ staat die geen enkele plaat langer aan laat staan dan 30 seconden. Wat meestal maar goed is omdat het allemaal k*t muziek is, maar toch begint het te storen. Mocht je toch op stratum belanden, loop dan even de rechter in, dat is nog beetje alternatieve tent waar ze wel eens fatsoenlijke dance draaien, al is er op vrijdag meestal geen zak te doen. Je kan ook even bij cafe Puur binnenlopen. Beetje club muziek daar, afgeladen druk, veel hippe coke snuivers, zeer mooie dames. De altstad is de alto tent op stratum, beetje headbangen op een alfa tent achtige muziek keuze. Kan voor even vermakelijk zijn. Loop dan ook even de buurvrouw binnen, dat zit naast de altstad, is een lesbo kroeg, kan je wel lachen als je beetje bezopen bent.

De rechter is dicht ;) .

Nou uiteindelijk is er helemaal niks van gekomen omdat al die maten van me een stel poten zijn. Ik was echt zwaar gefrustreerd, want ik was echt in de mood om echt he-le-maal naar de klote te gaan. Ineens is iedereen moe en heeft geen zin. Sjonge jonge jonge, ****ing fail. Ik kan daar echt slecht tegen. Volgende keer ga ik desnoods in me eentje. Stelletje paupers.

Maarre, ik ga binnenkort zeker een keer in Eindhoven kijken. En alle toko's reviewen :roflol:

Bel de volgende keer mij maar. :cool:

Hahaha, dude. De Thomas...

Muziek: slecht (top40/apresski)
Sfeer: slecht (hoog plafond, tv schermen aan de muur, alleen te doen in totaal dronken toestand)
Meiden: lelijk met een attitude
Gasten: boers en zat

100% eens. Mijn maten willen ook altijd naar die klote thomas toe. Wat een baggertent inderdaad.

Breda? Daar ben ik al zo vaak geweest. Wilde eens een keer wat anders. Maar als ik iets niet uit kan staan is het Nederlandstalig of Skihut. Dat zijn van die toko's waar je aan het einde van de avond naar toe gaat als je niet meer kunt lopen. Ik vind dat zulke ongelofelijke k*tmuziek. Ik word ook altijd gewoon boos als dat soort muziek langskomt. Dus als ik nog enigszins nuchter ben, ga ik daar echt NOOIT vrijwillig naartoe.

En ik wil het leuk houden. Hoe de chicks zijn boeit me niet eens zo heel veel. Als ik maar niet tussen hillbillies of corpsballen sta.

In eindhoven heb je geen corpsballen. wel heel veel boeren r**ards. De Spijker is nog wel een aardige tent. En als je n*ger bent moet je absoluut naar de santiago de cuba gaan (maatje van mij wil daar ook altijd naartoe :) ). Kan je zo 5 witte meisjes ballen.

Utrecht is leuker imo.

Laatst bewerkt:
meer eindhovenaren hier dus (ik ook dus)

ik ben het eens met Rob (de rembrandt is trouwens dicht)
er is imo maar 1 relaxte tent op stratum en dat is replayerz

mooie dames , goede muziek , fatsoenlijk volk en altijd lekker druk :cool:

genoeg met me ex daar wezen stappen...zou zeggen Stratum:D

Terug
Naar boven