MuscleMeat

Start to (football)fitness

ScouserN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
86kg
Goeiendag...
Iedereen denkt natuurlijk: weeral zon voetballer die hier een beetje komt zagen...
Wel eigenlijk heb je gelijk. Maar ik kan jullie hulp toch echt wel gebruiken.

Ben nu bijna 17 jaar en zou graag beginnen iets aan mijn body te doen. En dit liefst nog thuis. Ik weet niet of het mogelijk is, daarom deze vraag.

Ik heb dit tot mijner beschikking:
http://www.sven.be/images/products/43_large.jpg
en nog een set halters.
Is dit mogelijk of moet ik hiervoor echt naar een fitness-center en als dit toch mogelijk is, iemand ideeën voor een soort schema?

Ik hoef trouwens echt niet een lijf van ik weet niet wat te hebben. Gewoon een beetje body zoals het een voetballer eigenlijk toebehoort.;)

Iemand? :D

Laatst bewerkt:
Stickies lezen.

Het is niet football(das amerikaans football) het is soccer:o

Idd, Sticky's lezen

Stickies lezen in voeding en deze sectie

Het is niet football(das amerikaans football) het is soccer:o

Idd, Sticky's lezen

Gast..wat ben jij voor verrader...We zijn hier nog steeds in Nederland. Ik vind zelf american football echt een gewelidige sport(go jets) maar je bent wel echt een idiot plus landverrader als je hiet in Nederland echt voetbal soccer gaat noemen. :mad::mad::mad:

Gast..wat ben jij voor verrader...We zijn hier nog steeds in Nederland. Ik vind zelf american football echt een gewelidige sport(go jets) maar je bent wel echt een idiot plus landverrader als je hiet in Nederland echt voetbal soccer gaat noemen. :mad::mad::mad:
Zo jij scoort punten...

Voeg jij eens even een hoop toe aan dit topic/forum :rolleyes:.

@ts, Je zult toch naar de sportschool moeten, tenzij je ook nog een squat/powerrack aan schaft.

In amerika is soccer hetzelfde als in nederland voetballen.
De ts heeft het over voetbal, en niet over American football.
Dus GAST! , ga je zeikverhaal ergens anders kwijt doen! Domme reactie!
Ga ergens anders zeiken. Wat heeft landverrader er nou weer mee te maken.

Opsoutuh!!

@ts.. ! Lees de stickies, maak een voedingschema, en ga lekker sporten. Houde de motivatie, en geef niet zoals een hoop na een week al weer op!

Goeiendag...
Iedereen denkt natuurlijk: weeral zon voetballer die hier een beetje komt zagen...
Wel eigenlijk heb je gelijk. Maar ik kan jullie hulp toch echt wel gebruiken.

Ben nu bijna 17 jaar en zou graag beginnen iets aan mijn body te doen. En dit liefst nog thuis. Ik weet niet of het mogelijk is, daarom deze vraag.

Ik heb dit tot mijner beschikking:
http://www.sven.be/images/products/43_large.jpg
en nog een set halters.
Is dit mogelijk of moet ik hiervoor echt naar een fitness-center en als dit toch mogelijk is, iemand ideeën voor een soort schema?

Ik hoef trouwens echt niet een lijf van ik weet niet wat te hebben. Gewoon een beetje body zoals het een voetballer eigenlijk toebehoort.;)

Iemand? :D

Ga anders naar een fitness forum..

:rolleyes::rolleyes:

Leg dat maar eens uit aan een Brit.

In heel de wereld (behalve de US of A) wordt dat spelletje gewoon football genoemd.

Het eerste waar ik aan denk als ik Football zie staan denk ik aan american football en niet aan voetbal. Zijn wij hier in groot brittanië? Nee, dus praat gewoon nederlands en als je dan toch engels wil spreken zet dan gewoon Soccer neer.

ja football betekent gewoon het zelfde als handbal duh... alleen mag je duwen

Het eerste waar ik aan denk als ik Football zie staan denk ik aan american football en niet aan voetbal. Zijn wij hier in groot brittanië? Nee, dus praat gewoon nederlands en als je dan toch engels wil spreken zet dan gewoon Soccer neer.
Doe nou niet zo wijs...

De algemene benaming voor het spelletje waar je met 22 man tegen een balletje trapt is football. In de hele wereld, behalve bij de yanks, omdat ze zelf een of ander k*tspel met die naam bedacht hebben. Soccer is gewoon een lame benaming.

Terug
Naar boven