Fitness Seller

Starten met creatine

Ano_92_49

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
363
Lengte
1m85
Massa
95kg
Ik train al een jaar en 4 maanden en ik overweeg om te beginnen met creatine kre-alkalyn. ik zou dit een halfuur voor de training nemen en na de training dan een wheyshake met melk.
lijkt jullie dit een goed idee?

Pak gewoon Creatine monohydrate, s morgens bij het opstaan met lauwe druivensap mengen en na je training.
Whey neem je rond je training, en s morgens bij het opstaan 25g mengen met water

Ik train al een jaar en 4 maanden en ik overweeg om te beginnen met creatine kre-alkalyn. ik zou dit een halfuur voor de training nemen en na de training dan een wheyshake met melk.
lijkt jullie dit een goed idee?

Als bovenstaand aangegeven, monohydraat is een goed advies..

Kies je toch voor Alkalyn:
Afhankelijk van de dosering per capsule. Bij Kre Alklyn kun je uitgaan van 3 gram per dag. Meestal zijn het 750mg capsules. Je neemt er dan 4 per dag. Inname voor en na de training is prima. Op rustdagen bv 2 caps 's ochtends en 2 caps 's avonds.

Na de training wel eerst snelle carbs nemen (herstel spierglycogeen) voordat je de whey neemt.
Hier kun je Perfect Carbs of Anabolic WMS voor nemen.

Na de training samen mengen of eerst de carbs en 15 minuten later de whey.

Als bovenstaand aangegeven, monohydraat is een goed advies..

Kies je toch voor Alkalyn:
Afhankelijk van de dosering per capsule. Bij Kre Alklyn kun je uitgaan van 3 gram per dag. Meestal zijn het 750mg capsules. Je neemt er dan 4 per dag. Inname voor en na de training is prima. Op rustdagen bv 2 caps 's ochtends en 2 caps 's avonds.

Na de training wel eerst snelle carbs nemen (herstel spierglycogeen) voordat je de whey neemt.
Hier kun je Perfect Carbs of Anabolic WMS voor nemen.

Na de training samen mengen of eerst de carbs en 15 minuten later de whey.