Fitness Seller

Starten met creatine

Ano_92_49

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
363
Lengte
1m85
Massa
95kg
Ik train al een jaar en 4 maanden en ik overweeg om te beginnen met creatine kre-alkalyn. ik zou dit een halfuur voor de training nemen en na de training dan een wheyshake met melk.
lijkt jullie dit een goed idee?

Pak gewoon Creatine monohydrate, s morgens bij het opstaan met lauwe druivensap mengen en na je training.
Whey neem je rond je training, en s morgens bij het opstaan 25g mengen met water

Ik train al een jaar en 4 maanden en ik overweeg om te beginnen met creatine kre-alkalyn. ik zou dit een halfuur voor de training nemen en na de training dan een wheyshake met melk.
lijkt jullie dit een goed idee?

Als bovenstaand aangegeven, monohydraat is een goed advies..

Kies je toch voor Alkalyn:
Afhankelijk van de dosering per capsule. Bij Kre Alklyn kun je uitgaan van 3 gram per dag. Meestal zijn het 750mg capsules. Je neemt er dan 4 per dag. Inname voor en na de training is prima. Op rustdagen bv 2 caps 's ochtends en 2 caps 's avonds.

Na de training wel eerst snelle carbs nemen (herstel spierglycogeen) voordat je de whey neemt.
Hier kun je Perfect Carbs of Anabolic WMS voor nemen.

Na de training samen mengen of eerst de carbs en 15 minuten later de whey.

Als bovenstaand aangegeven, monohydraat is een goed advies..

Kies je toch voor Alkalyn:
Afhankelijk van de dosering per capsule. Bij Kre Alklyn kun je uitgaan van 3 gram per dag. Meestal zijn het 750mg capsules. Je neemt er dan 4 per dag. Inname voor en na de training is prima. Op rustdagen bv 2 caps 's ochtends en 2 caps 's avonds.

Na de training wel eerst snelle carbs nemen (herstel spierglycogeen) voordat je de whey neemt.
Hier kun je Perfect Carbs of Anabolic WMS voor nemen.

Na de training samen mengen of eerst de carbs en 15 minuten later de whey.

Begrijp ik het goed en raad jij monohydraat aan boven Kra-Alkalyn? Mag ik weten waarom? Ik dacht dat de laatste beter was, minder bijwerkingen (geen vocht vasthouden ed).

Ik heb ook Kre Alkalyn, van Mammoth. Hiervoor Monohydraat gehad, maar kan niet zeggen dat ik er echt verschil merk tussen de 2 :p Neem 2 van die pilletjes per dag, is dat genoeg?

Begrijp ik het goed en raad jij monohydraat aan boven Kra-Alkalyn? Mag ik weten waarom? Ik dacht dat de laatste beter was, minder bijwerkingen (geen vocht vasthouden ed).

Nee, effectief is er in mijn ogen in de krachtsport geen verschil. Monohydraat is dan prijs-kwaliteit een uitstekende keuze.
Per mg zal de alklyn inderdaad beter zijn. Met betrekking tot eventuele bijwerkingen heb je gelijk.

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Ik heb ook Kre Alkalyn, van Mammoth. Hiervoor Monohydraat gehad, maar kan niet zeggen dat ik er echt verschil merk tussen de 2 :p Neem 2 van die pilletjes per dag, is dat genoeg?

Dat is denk ik dan 1,5 gram per dag. Je zou naar de 3 gram per dag kunnen gaan....

• Topic Starter Topic Starter
kheb kre-alkalyn gekocht :) en ik neem 3 pilletjes een halfuur voor de training

ik heb ook kre alkalyn gebruikt maandje, prima spul, ik deed er 3 voor het trainen en 1 dernaa!
en op rustdagen 2 sochtends en 2 savonds

kheb kre-alkalyn gekocht :) en ik neem 3 pilletjes een halfuur voor de training

Goeie keus, ik vind de voordelen van alkalyn (geen bijwerkingen, capsule vorm) zeer zeker opwegen tegen de nadelen (prijs). Van normale mono kreeg ik vaak een beetje misselijk gevoel, en mijn darmen vonden het ook geen feest. Met alkalyn nooit meer last gehad.

Waarom die dosering trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
omdat de verkoper me dat aanraadde :) en mijn vriend die het ook gebruikt neemt ook 3 pillen voor de training vandaar dat ik het ook zo doe

Pak gewoon Creatine monohydrate, s morgens bij het opstaan met lauwe druivensap mengen en na je training.
Whey neem je rond je training, en s morgens bij het opstaan 25g mengen met water
Ik heb op zo een doos creatine monohydraat zien staan : s'morgens bij het opstaan, op nuchtere maag, ofwel s'avonds , net voor het slapen gaan. En dit in kuren van 3 à 4 weken.
Wat denken jullie daarvan, net voor het slapen gaan bedoel ik dus ?

Terug
Naar boven