MuscleMeat

Stekende hoofdpijn

Guy007

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
Maandag was ik biceps aan het trainen, laatste set, zwaar aan het doorgaan en opeens hoorde ik precies iets kraken in men hoofd, aan het begin van de nek gevolgd door een stekende hoofdpijn wat vanachter aan de nek begon en meer naar de linkerkant vanboven op men hoofd trok... Woensdag nog zwaar benen getraind en niets gemerkt, maar vandaag wou ik een setje dumbellpress doen, ik was heel licht begonnen, op men ademhaling gelet, maar na de 5de rep kwam die stekende hoofdpijn opeens trug... Nu na het trainen heb ik zo een zwaar gevoel in men hoofd/nek... Iemand ooit al iets gelijksaardigs meegemaakt?

kan wellicht iets te maken hebben dat de nekspieren een beetje vol zitten met afvalstoffen. Massage, rust en goede bloeddoorstroming (lichte cardio) kunnen helpen.
Omdat je iets hoorde kraken, is het misschien toch wel slim om een expert op te zoeken.

Nekspieren vol afvalstoffen? vreemd...

Kan een zenuw zijn in je nek.

Ook gehad toen ik pas begonnen was met trainen, een week rust genomen en daarna altijd goed op ademhaling gelet, zorgen dat je niet te veel druk op je hoofd zet, nooit meer gehad sindsdien

(nek)spiertje verrekt ?

• Topic Starter Topic Starter
Net trug van trainen, zware rugtraining gehad... Goed op de ademhaling gelet en voorlopig geen pijn meer gehad... Bedankt allemaal voor de reacties, morgen schouders trainen, als er dan eventueel pijn moest komen, toch maar een afspraak maken bij de dokter voor een nader onderzoek.

Terug
Naar boven