AndroidHealthClinic

Stel, je hebt borsthaar....

Peiling Peiling Stel, je heb borsthaar...

• eraf met die zooi, want...(motivatie)

Stemmen: 139 64,4%
  • erop laten zitten, want...(motivatie)

Stemmen: 77 35,6%

• Totaal stemmers
    216
niet stel, ik heb borsthaar .. nou is het bij mij niet zo overdreven en vindt ik het prima kunnen zo !

My name is Kong, King Kong.

• Topic Starter Topic Starter
valt te zien hoeveel haar enzo...

Lullen over wel of geen kruimels terwijl er eigenlijk brood zou moeten worden gebakken.

Keep the hair, burn the fat.

Borsthaar moet eraf. Niet sexy.

Wat zou je ermee moeten doen dan? Ik ben een man en doe geen wedstrijden dus waarom zou ik het eraf halen? gewoon lekker laten zitten natuurlijk.

eraf is beter, maar wat een gek*t,

tis net onkruid, groeit zo snel..

Ik scheer mijn borsthaar af, nadeel voor de vrouwtjes is dan als ze mn borst kussen, likken het nogal aanvoelt als schuurpapier :D

Kleine meisjes vallen om jongetjes grote meisjes vallen op mannen.. en mannen hebben nou eenmaal borsthaar..

ik zeg altijd maar: alleen échte mannen hebben borsthaar :D

het is ook wel iets mannelijks vind ik. of het ook om aan te zien is, is een 2e.

Waarom is het niet om aan te zien? nee van die stoppeltjes dat is leuk om naar te kijken.. (en voelen als vrouw)

wanneer je bijv. een tanktop aan hebt, komen die gekrulde haartjes boven het shirt uit... en dat is weer geen gezicht. vind ik. verder vind ik het persoonlijk ook niet lelijk.

enne zo lang als ik me kan heugen heb ik borsthaar dus ik weet niet hoe het eruit ziet met stoppeltjes :P

eraf met die hap.

late zitte lol komt als kool terug...

Terug
Naar boven