XXL Nutrition

Stel je inject in een bloedvat, hoe controleer je de 2e keer?

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hee

Ga binnenkort beginnen met Test-E (eerste inject). Nou vroeg ik me af, stel je inject en trekt hem op en ziet dat je op een bloedvat zit, hoe zie je bij de 2e keer optrekken of je goed zit of niet aangezien er al bloed in je spuit zit.

Meer bloed in spuit

Als je de eerste keer niet gelijk een paar ml bloed optrekt dan valt t wel op ja

Een paar mL bloed? Mijn syringe heeft slechts een inhoud van 2 mL. Is het niet handig dan om een grotere inhoud te gaan bestellen?
Ik heb tot nu toe (3 keer) nog niet in een bloedvat geprikt. Ik gebruik eigenlijk elke keer hetzelfde gaatje nu.

Een paar mL bloed? Mijn syringe heeft slechts een inhoud van 2 mL. Is het niet handig dan om een grotere inhoud te gaan bestellen?
Ik heb tot nu toe (3 keer) nog niet in een bloedvat geprikt. Ik gebruik eigenlijk elke keer hetzelfde gaatje nu.

Sarcasme hoop ik :rolleyes:

In plaats van die 3 woord opmerkingen die je steeds maakt, geef is wat onderbouwend. Als ik een IM expert was had ik wel antwoord gegeven op TS.

:roflol: Ik bedoelde dat t niet de bedoeling was dat je gelijk een paar ml er in trok.

Als t gebeurd is t hooguit een druppeltje, als je dan weer in bloedvat zit dan merk je echt wel dat er meer bloed in zit.

:roflol: Ik bedoelde dat t niet de bedoeling was dat je gelijk een paar ml er in trok.

Als t gebeurd is t hooguit een druppeltje, als je dan weer in bloedvat zit dan merk je echt wel dat er meer bloed in zit.

Wat een opluchting.

Het was vanochtend ook niet de bedoeling om 0,5 mL Sustanon de lucht in te ejaculeren. De bedoeling was een luchtbelletje te verwijderen. Soms schiet je gewoon wat uit. :p

In plaats van die 3 woord opmerkingen die je steeds maakt, geef is wat onderbouwend, maatje. ;) Als ik een IM expert was had ik wel antwoord gegeven op TS.

Je meende het serieus :D:D

Zal ik ook maar een serieus antwoord geven: nee je hoeft geen grotere spuiten te kopen om evt bloed op te vangen.. :D:D

maatje

Als we toch bezig zijn, mag hopen dat je niet serieus 3x in het zelfde gaatje prikt.

Als je goed in een ader zit is aspireren niet nodig, dan stroomt het er vanzelf in.

Als we toch bezig zijn, mag hopen dat je niet serieus 3x in het zelfde gaatje prikt.

Als je goed in een ader zit is aspireren niet nodig, dan stroomt het er vanzelf in.

Duidelijke taal. Heb nu twee keer hetzelfde gaatje gebruikt, dus twee keer is dan ook echt maximaal?

Bloed optrekken en het vervolgens injecteren lijkt me niet de bedoeling.
Beter de druppel bloed uit je spuit drukken alvorens opnieuw te zetten.

Zou geen probleem moeten zijn, lijkt mij? Drijft de druppel bloed boven de AAS dan?

Heb ook het volgende gelezen, indien je in een ader zit, de naald iets omhoog brengen en dan injecteren.

Laatst bewerkt:
Duidelijke taal. Heb nu twee keer hetzelfde gaatje gebruikt, dus twee keer is dan ook echt maximaal?

Zou geen probleem moeten zijn, lijkt mij? Drijft de druppel bloed boven de AAS dan? Heb ook het volgende gelezen, indien je in een ander zit, de naald iets omhoog brengen en dan injecteren.

Gewoon elke keer ander plekje..

maatje

Nou maximaal. liever helemaal niet het zelfde gaatje. Uiteindelijk raak je ze toch wel en dat merk je ook aan het littekenweefsel.
Proberen zo veel mogelijk te rouleren.

Nou maximaal. liever helemaal niet het zelfde gaatje. Uiteindelijk raak je ze toch wel en dat merk je ook aan het littekenweefsel.
Proberen zo veel mogelijk te rouleren.

Ik zal de volgende dan maar ergens anders inzetten. Vond het wel handig zo, heb namelijk helemaal geen last bij dit plekje. De eerste keer dat ik een injectie zette liep ik een week kreupel.

Terug
Naar boven