Fitness Seller

Stel je voor, wat dan?

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Stel je voor:D dat de volgende coalitie er zal komen, wat dan:

PVDA
SP
Groen Links

Wat gaat er wezenlijk veranderen de komende 4 jaar?

Minister Duyvendak, het idee alleen al. :eek:

Autorijden wordt twee keer zo duur en alleen nog bereikbaar voor de rijken. Om al die nieuwkomers in het openbaar vervoer op te kunnen vangen moet het spoorwegstelsel worden verdrievoudigd (nu immers maar 1 miljoen treinreizigers). De autowegen zijn wel lekker rustig.

Honderdduizenden mensen verliezen hun baan omdat hun lonen onbetaalbaar worden voor veel bedrijven en hun banen naar het buitenland worden overgeheveld. Nog eens een aanzienlijk aantal mensen stopt vrijwillig met werken omdat ze van hun uitkering ook lekker kunnen leven. En hun loon er toch al op achteruit ging door de verhoogde belastingen. Bedrijven durven al helemaal geen mensen meer aan te nemen, want ook al zijn ze volstrekt incompetent, ze mogen ze nooit meer ontslaan.

Nog eens honderdduizenden verliezen hun baan omdat multinationals naar een land verkassen met een gunstiger belastingklimaat.

Schiphol verliest zijn status als mainport, grote luchvaartmaatschappijen verkassen naar Frankfurt, Londen of Parijs, waar er geen extra milieubelasting hoeft te worden betaald. De haven van Rotterdam ondergaat een soortgelijk lot. Gevolg: nog eens zo'n honderdduizend banen op de tocht.

Omdat het aantal werkenden en bedrijven na 4 jaar met aanzienlijk is afgenomen, en het aantal uitkeringsgerechtigden verdubbeld zal de belasting nog verder omhoog moeten. Hierdoor vertrekken steeds meer mensen met een goede opleiding naar het buitenland, waar ze netto meer geld overhouden. Werklozen uit onze buurlanden verkassen juist naar Nederland, om gebruik te maken van onze royale voorzieningen.

Doordat Nederland nu het soepelste immigratiebeleid van Europa heeft, besluit de overgrote meerderheid van de asielzoekers om hier hun geluk te beproeven. Per jaar komen er honderdduizenden mensen bij met slechte arbeidskansen, waardoor het aantal uitkeringen nog eens explodeert.

Om de miljoenen uitkeringen te kunnen blijven betalen moeten de belastingen nog verder omhoog. Nog meer mensen en bedrijven vertrekken, omdat ze in Nederland simpelweg niet rond kunnen komen. Gevolg weer minder belastinginkomsten. Inmiddels zijn allochtonen een meerderheid, en werkenden een minderheid.

Laatst bewerkt:
Nou Ries, bij volgende topics of de vraagstelling veranderen of vragen of Zelda wat later wil posten. 1 reactie en alles is gezegd, lijkt me.;) :D Ben het dus eensch met Zel.

Ik denk dat ik dan maar een uitkering aan ga vragen, dan ben ik een stuk beter af...

• Topic Starter Topic Starter
Hmm oke, ik stem VVD!

We gaan volledig naar de klote, Nederland wordt armer dan Bangladesh, andersdenkenden worden opgesloten op Rottumerplaat, alle rijken vertrekken, alle mensen aan een uitkering, 7 miljoen allochtonen er bij. Kortom ARMAGEDDON!!!!!

We gaan volledig naar de klote, Nederland wordt armer dan Bangladesh, andersdenkenden worden opgesloten op Rottumerplaat, alle rijken vertrekken, alle mensen aan een uitkering, 7 miljoen allochtonen er bij. Kortom ARMAGEDDON!!!!!

Maarrrrr....

We zijn allemaal wel precies even arm, dus we hoeven niet meer afgunstig naar onze buurman te kijken omdat hij het nóg beter heeft zoals nu. :D

dubbel

@ zelda..IDD..dat zou erg tragisch zijn!!

Het blijft voor mij dan ook een waar mirakel dat de SP in de peilingen op 33 zetels staat..marijnissen is imo wel de enige parTeider met een duidelijk en eerlijk verhaal..maar dat verhaal is tegelijkertijd beangstigend!! It looks like a sertain group of people is losing their minds...

Ik heb mijn ziel al tig jaar geleden verkocht, al die meelopers moeten gewoon weer op de LPF of zo stemmen. Donder anders op naar Wilders, nep SP-ers!

Hmm en nu serieus allemaal!

wat dan?

Nou, het een paar jaar aankijken, maar ondertussen ook mijn emigratie naar de VS opnieuw in overweging nemen.

We gaan met z'n allen in de uitkering, we gaan onze hele dag besteden aan bomen knuffelen in de hoop dat er energie uit komt en de grenzen worden wagenwijd open gezet.

Er lopen hier zoveel linkse rakkers rond, maar er is er geen 1 die kan zeggen wat er gebeurt naar 4 jaar links.
Ik denk dat het er niet beter op zal worden.
Ik vermoed dat de werkloosheid toeneemt, vertrouwen in de economie zal wegebben.
Een grotere groep die gaat emigreren.
Meer belangen in het buitenland.
Echter wat zal er wel goed gaan?

ach weet je wat het is, het is makkelijk kritiek geven op een laverende schipper. jan marijnissen ik moet toegeven heeft een zeer goede babbel, maar haal je hem weg wat is er dan nog van die partij over?

jij en een aantal 1000´en met jou..:cool: ;)

Zal best, idd. Moet me wel van het hart dat ik ook weinig op heb met de regering van de VS. Enkele seconden noemde ik ze in een ander topic nog erger dan terroristen. Maar de mensen daar zijn voor het grootste deel wel tof. Kan ook naar Canada gaan, maar daar betaal je bijna net zoveel belasting als hier.

ik stem zowiezo VVD.

verder heeft zelda eigenlijk het meeste al gezegd.

Met zoveel gejank ga ik niet eens uitleggen wat ik verwacht van een links kabinet. Wat er toch niet komt, dus vooral niet bang zijn voor de Armageddon. De onzinmeter heeft weer een nieuw hoogtepunt bereikt in deze thread.

Terug
Naar boven