Fitness Seller

Stel je voor, wat dan?

Lijkt me logisch dat een links kabinet zoveel mogelijk dingen terug gaat draaien -> ze vergeten gemakshalve dat de drastische maatregelen die genomen zijn nodig waren om ec. weer sterker te worden dus over 4 jaar als iedereen door heeft dat links maar wat heeft aangekloot kunnen we weer van voren af aan beginnen.

Ik lig er niet wakker van, maar het is zo zonde van iedereen zn tijd en geld.

• Topic Starter Topic Starter
Met zoveel gejank ga ik niet eens uitleggen wat ik verwacht van een links kabinet. Wat er toch niet komt, dus vooral niet bang zijn voor de Armageddon. De onzinmeter heeft weer een nieuw hoogtepunt bereikt in deze thread.

Heerlijk he!:D

Ik ga links stemmen.

Dan hoop ik dat de mensen die zeggen dat ze gaan emigreren ook daadwerkelijk gaan emigreren.

Eindelijk wat minder tuig op straat.(en op dbb) :cool:

Ik wil wel eens weten wat de mensen die op links stemmen verwachten voor de komende 4 jaar.

Ik wil wel eens weten wat de mensen die op links stemmen verwachten voor de komende 4 jaar.

Niet één iemand durft dat aan, bevestigt alleen maar mijn vermoeden dat linkse mensen geneigd zijn meer in het nu te denken dan in de toekomst. Nú meer geld uitgeven, de rekening komt later wel.

Ik durf het wel aan, maar na al die onzin in deze thread zie ik er vanaf. Nutteloos, paarlen voor de zwijnen.

Ach iemand anders mag de honneurs waarnemen, ik heb geen behoefte om mijn keuze verder toe te lichten. Ik weet waar de partij waar ik voor kies voor staat en dat gedachtengoed komt grotendeels overeen met mijn gedachtengoed.

Er kan niet worden gezegd dat de grote linkse partijen one issue partijen zijn, dus kan iedereen zelf wel uit een programma halen wat stemmers op die partijen verwachten van PVDA en SP. Neem aan dat het niet nog eens hoeft te worden toegelicht, dat soort zaken zijn al legio aan de orde gekomen in andere threads.

Ik zie dan ook niet de fascinatie om je af te vragen wat anderen beweegt om voor een bepaalde partij te stemmen. Of het moet om een one issue partij gaan, dan kan je je inderdaad vragen wat iemand drijft om daarvoor te stemmen.

Qua onzin heb ik net zo hard meegewerkt aan deze thread, maar kreeg niet het idee dat deze thread serieus van opzet was eigenlijk.

wat dan?

Nou, het een paar jaar aankijken, maar ondertussen ook mijn emigratie naar de VS opnieuw in overweging nemen.

idd een goeie tip.........alleen jammer dat je die eisen en restricties hebt voor een greencard; en heb je er dan eindelijk 1, mag je maar 6 jaar blijven en een jaar buiten Amerika verblijven voordat je voor een vergunning in aanmerking komt!

wel leuk, maar lastig!
:D :rolleyes:

Ik denk dat er niet veel aan de maatschappelijke problemen zal veranderen als er een linkse coalitie komt. Er moet een volksvertegenwoordiging zijn die de boodschap uitstraalt dat de wet de wet is en (omgangs)regels regels zijn waar je je aan MOET houden. Geen softe bullshit. Het is OF fatsoenlijk meedoen en bijdragen aan de samenleving of de concequenties van het sabboteren van datgene waar je bij hebt mogen horen accepteren en opt**fen!

Heb het lijsttrekkersdebat gezien en het valt me op dat Verdonk zo brutaal is te zeggen dat stemmen op klein rechts geen zin heeft.

Zoals wilders zei: Vind je dat het goed gaat met Nederland en dat we niet keihard hoeven in te grijpen in datgene wat er wel mis is, stem dan op een van de huidige grote partijen. Ben je een realist die voor een partij gaat die het lef heeft de echte problemen te benoemen en niet wil dweilen met de kraan open, stem dan op de partij van de vrijheid van Geert Wilders :D

Terug
Naar boven