MuscleMeat

Stel, poep op je spieren smeren = zelfde effect als lichte kuur

Peiling Peiling Wat zou jij doen?

• Nee bedankt, ik stop de spuit er wel in en riskeer de sides van AAS

Stemmen: 12 16,9%
  • Nee bedankt, maar ik zou de spuit er ook niet in stoppen

Stemmen: 32 45,1%
  • Ja, ik zou dit wel doen, maar niet de spuit erin stoppen

Stemmen: 18 25,4%
  • Ja, ik zou dit wel doen, maar ik zou ook de spuit erin stoppen

Stemmen: 9 12,7%

• Totaal stemmers
    71
GoddessBunny-1.gif

Gast nu kan ik vannacht weer niet slapen :eek: Wat een sterfgeval!!

Die is inderdaad ****ing creepy man ..

Waar vind je zulke vrouwtjes ? Tjernobyl ?

Haha dit doet me denken aan zo'n vriend van me die had een keer aan zo'n gast wijsgemaakt dat wanneer je je sperma over je chest uitsmeert dit leidt tot enorme gains :roflol:

Wat voor werk doe jij dat je er over twijfelt de kosten van een 10 weekse kuur test-e, 500mg met nandrolone te vergelijken met jezelf 10 weken twee maal daagse in te smeren met vers excrement?

Haha dit doet me denken aan zo'n vriend van me die had een keer aan zo'n gast wijsgemaakt dat wanneer je je sperma over je chest uitsmeert dit leidt tot enorme gains :roflol:
Klopt ook! Je kan dit best doen na de training wanneer je een goede pomp hebt. Zo worden ze nadat ze opgenomen worden in het bloed ook nog eens rechtstreeks opgenomen door je chest

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor werk doe jij dat je er over twijfelt de kosten van een 10 weekse kuur test-e, 500mg met nandrolone te vergelijken met jezelf 10 weken twee maal daagse in te smeren met vers excrement?

Wat voor opleiding doe jij om het punt van de topic niet te begrijpen (+ te failen in begrijpend lezen)?

Wat is een opleiding?

Is al getest : http://www.poobutton.com/

Als blanke zou ik het nooit doen (valt teveel op).
Maar mocht ik een n*ger zijn en poep werkt zonder de neveneffecten van anabolica. Zou ik erop smeren en een goede deo kopen. ;)

sinds ik me onder laat schijten door olifanten maak ik de gains van me leven

Die wel zijn VWO diploma met Natuur- Scheikunde en Biologie heeft weten te behalen ;)

Maar ben nog niet heel lang actief op dit forum misschien dat dat ook een aandeel heeft..

..eigen kwak vreten schijnt beter te zijn..:cool:

Terug
Naar boven