martossw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Gast nu kan ik vannacht weer niet slapen
Wat een sterfgeval!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een sterfgeval!!Klopt ook! Je kan dit best doen na de training wanneer je een goede pomp hebt. Zo worden ze nadat ze opgenomen worden in het bloed ook nog eens rechtstreeks opgenomen door je chestHaha dit doet me denken aan zo'n vriend van me die had een keer aan zo'n gast wijsgemaakt dat wanneer je je sperma over je chest uitsmeert dit leidt tot enorme gains![]()
Wat voor werk doe jij dat je er over twijfelt de kosten van een 10 weekse kuur test-e, 500mg met nandrolone te vergelijken met jezelf 10 weken twee maal daagse in te smeren met vers excrement?
Wat voor opleiding doe jij om het punt van de topic niet te begrijpen (+ te failen in begrijpend lezen)?

Klopt ook! Je kan dit best doen na de training wanneer je een goede pomp hebt. Zo worden ze nadat ze opgenomen worden in het bloed ook nog eens rechtstreeks opgenomen door je chest
dat is precies wat ie hem had wijs gemaakt Oksinds ik me onder laat schijten door olifanten maak ik de gains van me leven
Als je nu alle puzzelstukjes bij elkaar voegt dan weet je wat er je te doen staat ...Hahadat is precies wat ie hem had wijs gemaakt
+1 voor je reactie
Als je nu alle puzzelstukjes bij elkaar voegt dan weet je wat er je te doen staat ...
achja, gemiddelde IQ van DBB