AndroidHealthClinic

Stelling: trenbolone is (bijna) het ultime middel om gyno te krijgen

david12

Competitive Bodybuilder
Waardering
57
Lengte
1m80
Massa
106kg
Vetpercentage
12%
Stelling: trenbolone is (bijna) het ultime middel om gyno te krijgen (mits je er natuurlijk aanleg voor hebt)

Dit is althans mijn ervaring, baal er wel van want je gaat er als een speer op, vorige kuur ook gebruikt, deze kuur de trenbolone vervangen door masteron.

Ik zit nu wel te twijfelen om het er toch wel bij te pakken, en dan maar wat extra provirons

provirons tegen gyno van tren? zou maar eens ff mijn huiswerk gaan doen vriend!
femara, bromo, diostinex, t3/t4 dat soort dingen ipv proviron!

maar is trenbolone een echte gyno kweker of valt mee???weinig behoefte aan namelijk!

Het verhoogde prolactine zorgt voor gyno, maar het ligt volgens mij aan je eigen lichaam in hoeverre dat gyno zal veroorzaken..

ik heb er iig geen last van gehad

[Link niet meer beschikbaar]

goed topicje hierover

• Topic Starter Topic Starter
Forget the Dostinex, you don't need it. If you're experiencing coïtusual sides from the Tren try some Proviron (~ 40-50 mg. ED--I really like this stuff. It has several properties that are very usefull, including allowing you to use lesser dosages of Test but obtain the same results (as Proviron a has strong affinity for SHBG, thus freeing up more androgens to exert their effects at the AR).

Dit staat er ook in een artikel,

Aromatase remmers zijn Proviron Aromasin en Femaraem
dus wat is het verschil (dennis999) tussen proviron en femera qua werking?

Zie artikel van navy anti oestrogeen (leerzame topics)

provi kun je nemen als je erectie-prbs hebt van de tren maar zal de gyno niet voorkomen. gaat nl over SEXUAL SIDES!!!!!!!! ipv gyno!!!!!!!

is dit alleen bij trenbolone zo?, zover ik tot nu toe gelezen heb (het ging wel over teso) werkte het wel tegen gyno. Zie ondere andere het artikel, waar ik het hierboven over had.

Dus al het meezit wel trebolone maar dan met femera

Tren veroorzaakt gyno via de progesteron-receptor, een aromatase remmer als proviron helpt daarbij dus niet.

provi werkt bv wel bij gyno voortkomend van test.
maar tren werkt via andere pathways

bedankt voor de info

Dus bij een kuur met test en trenbolone, waarbij je gevoelig bent voor gyno, femara combineren met provi?

zou provi toevoegen voor shbg-shizzle. femara schijnt wel heftig te zijn en soms te goed te werken dus mee oppassen!

zou provi toevoegen voor shbg-shizzle. femara schijnt wel heftig te zijn en soms te goed te werken dus mee oppassen

shbg-shizzle , wat is dit??

Heftig in welke zin, slecht voor bijvoorbeeld je lever of hoe moet ik dit zien.

Wat kun dan beter pakken, over bromo hoor ik ook geen goede geluiden?

mss kun je zelf ook eens zoeken ipv meteen wat te roepen!

t3/t4 altijd combineren met trenbolone
femara, bromo, diostinex bij gynovorming
proviron als de plasser niet meer steigerd!

Terug
Naar boven