XXL Nutrition

Sterkste Man van Aalter 2017

Bezoekers in dit topic

worden er testen uitgevoerd hierbij? of geldt er een soort onuitgesproken fair play regel dat niemand hulpmiddelen gebruikt? :)
ik zal aanwezig zijn, wss als supporter

De voorbij jaren zijn de controles sterk verminderd maar de kans op controle zit er in België altijd in.
 
De voorbij jaren zijn de controles sterk verminderd maar de kans op controle zit er in België altijd in.
klopt, maar het is niet zo dat er standaard testing gebeurt door de federatie die deze dag organiseert?
 
klopt, maar het is niet zo dat er standaard testing gebeurt door de federatie die deze dag organiseert?

Daar heb ik geen pasklaar antwoord op.
 
Wat doet Romario bij de B klasse? Is een wedstrijd waar ik zelfs aan mee kan doen.
David Panders precies hetzelfde. Doet mee aan sterkste man van Nederland voorronde om vervolgens aan een wedstrijd mee te doen voor beginners. :rolleyes:

Misschien kunnen Gijs en Johan ook mee doen bij de B klasse.
 
Wat doet Romario bij de B klasse? Is een wedstrijd waar ik zelfs aan mee kan doen.
David Panders precies hetzelfde. Doet mee aan sterkste man van Nederland voorronde om vervolgens aan een wedstrijd mee te doen voor beginners. :rolleyes:

Misschien kunnen Gijs en Johan ook mee doen bij de B klasse.

lieve sanne, de B klasse is met 350 yoke, max dl etc... B staat in strongman voor alles onder nationaal niveau, de rest is C...
 
Oh wat een kneus ben ik :D Dan is het goed. De B klasse word wel een beetje te zwaar voor mij ja.
 
Kevin Plasschaert

Wil jij een volledig jaar met de titel rondlopen van sterkste man van Aalter? Lees dit dan eens en schrijf je in!

We gaan de aller sterkste man zoeken van Aalter en omstreken. Iedereen kan hem inschrijven, maar let op!! Plaatsen zijn beperkt!!! 12 personen per categorie. We gaan in 2 categorieën werken. Eerste is voor de beginners. Om eens even te proeven van de sport. Tweede is voor de gevorderden.

Hoe gaat het in zijn werk?
In de voormiddag van 10u tot 13u de beginners en in de namiddag de gevorderden van 14u30 tot 18u30
Zeker de moeite waard om dit eens te zien en een primeur in de regio!!
9 juli 2017

beginners:
1) Deadlift for max. : 80 kg openingsgewicht, per 10 kg omhoog. last man standing.
2) Yoke: 160 kg. tijdsduur 60 seconden, langste afstand wint.
3) Log lift: 50 kg openingsgewicht, per 5 kg omhoog. last man standing.
4) Farmers walk: 60 kg per hand, 40 meter. Tijdslimiet 90 seconden.
5) front hold: 12 kg, langste tijd wint.

gevorderden:
1) Deadlift for max. : 180 kg openingsgewicht, per 10 kg omhoog. last man standing.
2) Yoke: 350 kg. tijdsduur 60 seconden, langste afstand wint.
3) overhead medley : log lift 80 kg, axle press 90 kg, log lift 100 kg
, axle press 120 kg, yoke 140 kg. Max. 3 minuten tijd. Zo snel mogelijk of aantal behaalde lifts.
4) Farmers walk : 20 meter 100 kg per hand, 20 meter 130 kg per hand. Tijdslimiet 90 seconden.
5) Front hold : 16 kg, langste tijd wint.
6) loading race: 15 meter biervat 80 kg. 15 meter slede 200 kg. 15 meter atlas stone 110 kg dragen.

Update events:

2ih1kww.jpg




reglement :
Knie sleeves, elleboog sleeves, straps, magnesiumpoeder, belt, tacky bij dragen van atlas stone toegelaten.

Deadlift suit bij alles verboden en straps bij farmers walk niet toegelaten.

We hopen op een talrijke en sportieve namiddag.

Dus beste mannen, begin alvast maar hard te trainen voor de titel STERKSTE MAN VAN AALTER EN OMSTREKEN!!!

Tot snel! #strongman #wedstrijd
 
girovaki
Er is net door de organisatie een verandering van sommige onderdelen gestuurd. Grote kans dat sommigen zich nu gaan uitschrijven. Kortom: nu de beste kans dat er weer plek is.

2ih1kww.jpg
Ik wil me graag opgeven. Is er nog sprake van reservelijst of sta ik gelijk ingeschreven als ik me opgeef. Dergelijke wedstrijden vergen namelijk nogal een intensieve voorbereiding. Dus zou mooi zijn of er zekerheid is of ik dan ook daadwerkelijk deel kan nemen.
Robin
 
Back
Naar boven