XXL Nutrition

Sterkste man van Bellingwedde 2011?

1. Bas vd. Molen
2. Nomko Bos
3. Eduard Jongeling (dacht ik)

Armanda Beiboer is dacht ik 6e geworden, Katrinus (hij moet wel wanabeestrong van het forum zijn, obv z'n verslag), is volgens mij 8e geworden, hij is uitgevallen bij het 4e onderdeel, de accuhold. Verder is een collega van mij, Albert-Jan Foederer 11e geworden, maar ik denk niet dat iemand hier hem kent.

De weersomstandigheden waren overigens bar en boos. De gehele dag heeft het geregend. Daarom heeft de organisatie besloten om de medley te vervangen door de accuhold.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okee tnx

Klopt, ik zweefde tussen de 4e en 5e plaats totdat er iets compleet misging bij de accuhold.
Eerst werd gevreesd voor het afscheuren van mijn biceps, gelukkig viel dat dan weer mee maar verpeste toch wel even alles.

Verslagje uit mijn log.

Vrachtwagentrekken

8.000 kg zonder touw om je aan op te trekken helaas viel mijn schoen (haha wat een voorbereiding) halvewege half uit.
Tijd was 36.07 over 20 meter ondanks 1 schoen 6e van de 12 op dit onderdeel.

Deadlift

Ik mocht als 7e starten en voor mij was de lat op 26 gelegd haalde 31 reps maar er werden 2 afgekeurd dus 29.
Daarna was het afwachten omdat men zich kon richten op mijn aantal, er kwam nog iemand tot 27 maar verder kwam niemand in de buurt.
1e op dit onderdeel dus.

Zak over touwtje gooien.

K*tonderdeel jaren niet gedaan, haalde de 3 meter faalde op de 3.50 meter met zak van 25 kg maar doordat veel zich vergisten en te hoog instapten en zo een no score haalden toch nog wat punten gepakt hoeveelste ik was weet ik niet.

Tussenstand 4e

Accu hold(ipv medley ivm weer)

Na 20 seconden sloeg het noodlot toe en verdraaide ik uit het niks mijn schouder, men dacht eerst dat mijn biceps afgescheurd waren het viel gelukkig mee na lang koelen met icepacks.

Daarna maar zo verstandig geweest om te stoppen en de stenen niet te doen geen zin in een blijvende blessure..

Heb ondanks het uitvallen een heel goed gevoel over de dag, schouder valt gelukkig mee was oprecht blij na het winnen van de deadlift en voelt goed om weer terug te zijn.

In de toekomst zullen er nog wel wat wedstrijden volgen!

Foto's

Hier wat foto's: [Link niet meer beschikbaar]

Super doetze!

Terug
Naar boven