Okay nu een eerlijk antwoord van iemand die ook wel een paar strongmen persoonlijk kent:
De beste/sterkste jongens gebruiken lang niet altijd het meest. Vaker juist relatief weinig. Als er al "toppers" op gekke dosis zitten, houden ze het meestal niet lang vol. Door de bijeffecten en/of omdat ze de passie nooit echt hebben gehad en een snelle/easy weg zochten.
Wat de "goede" jongens (die ik ken, lang niet iedereen) wel doen/pakken, zonder namen/producten te noemen (want dat weet ik niet):
- Zorgen dat ze goed spul hebben. Belangrijker dan de dosis lijkt me.
- Zorgen dat ze hun voeding op orde hebben of minimaal in een calorie overschot zitten.
- Zorgen dat ze goed cyclen. Niet year round vol erop maar meer pakken in aanloop naar een wedstrijd, maar ook zeker periodes weinig tot niks pakken voor herstel.
- Bodyweight ook cyclen naargelang de wedstrijden. In "offseason" of naar lichte wedstrijden toe minder wegen/eten. Naar een zware/belangrijke wedstrijd toe "vreten, kuren en trainen".
Daarnaast zijn de sterksten vaak ook degenen met de beste genen en die reageren vaak ook het beste op juice. Niet alleen door het snelste sterk te worden maar ook vaak het minste last te hebben van side-effects. Zo stond bijvoorbeeld Ronnie Coleman er vroeger om bekend dat ie gekke dosissen kon pakken zonder (korte termijn) side-effects. Logisch ook, dat geld ook voor "legale" drugs (alcohol, caffeine, etc.) en daar zie je ook (vaak, niet altijd) dat groter gebouwde gasten meer kunnen hebben.
De "echt-echt-goede jongens" (wsm kaliber) gebruiken zo veel en bijzonder spul vaak, dat je dat toch niet kan betalen en/of wil riskeren

Verhalen gehoord van wsm gasten die bijv. ook epo gebruikten voor conditie, om op een enorm bw betere lucht te hebben. Denk niet dat je die weg op wilt gaan eerlijk gezegd.