AndroidHealthClinic

Sterkste man van nederland 2013

Strongman1988

Competitive Bodybuilder
Waardering
66
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
Broeders,

Volgende week zaterdag is het zover de finale sterkste man van NL!

Deelnemers:

Jarno hams
Jan wagenaar
Alex moonen
Fouad hsaini
Jitse kramer
Johan langhorst
Niels gordijn
Kelvin de ruiter
Gijs boeijen
Marvin mulder
Rick v/d torre
Teuntje moors

Zeg het maar... Wie pakt de titel?

Is jarno fit?
Jan van zijn blessure af?

Verder iedereen fit?

Als iedereen wat heel blijft kan het best een spannend middagje worden

Alex for president :D

Sowieso aanwezig om te kijken.

Jitse vertelde me dat hij me ging pakken op het NK, dat maakt hem een goede titelkandidaat!! Maar zoals altijd zet ik mijn geld op Arno Louwsma!!!!

Jitse vertelde me dat hij me ging pakken op het NK, dat maakt hem een goede titelkandidaat!! Maar zoals altijd zet ik mijn geld op Arno Louwsma!!!!

Jitse is nie wies, maar Arno als invaller voor.....?
PS Ik zou ook altijd mijn geld op Arno zetten, maar dan moet hij wel meedoen!

Ik durf het niet te zeggen.... spannend word het wel !!

Ik zeg Teun gaat gekke dingen doen :)

Ik zou mijn geld op Jarno zetten, maar ben heel benieuwd wat Jitse en Niels gaan doen.

Volgend jaar ga ik er weer voor om er bij tezijn en hoop dat de sterkste wint maar Alex ik ben wel publiek dus jullie moeten knallen ik kom niet voor niets haha

:D

2fdmt.gif
http://imgflip.com/gifgenerator

paar min. geleden gepost door Jarno op facebook:

Beste sterkste man vrienden,
Tot mijn grote spijt moet ik melden dat ik komende zaterdag mijn Sterkste Man van Nederland titel in Boxtel niet kan verdedigen. Ik heb al een tijd last van mijn onderrug/heup en daardoor heb ik te weinig kunnen trainen om met een goed gevoel en zonder twijfel, volle bak de strijd aan te kunnen gaan. Ik ben er zaterdag natuurlijk wel bij om te zien wie mijn titel een jaar mag lenen. ;-) Volgend jaar zal ik er weer staan om dan voor mijn achtste nationale titel te gaan. Dennis van Beusekom zal mij waardig vervangen. Ik wens de 12 finalisten heel veel succes en verwacht dat het een spannende strijd zal worden.

sterkte met herstel Jarno!

gaat wel serieus spannend worden nu de finale...

Ik ben erg benieuwd... Het zal zeker spannend worden.

Titel kanshebbers: Jan of sexy lexy.

Daarachter is het heel spannend.. Fouad was vorig jaar erg goed in vorm, dus die zal er nu ook wel weer topfit staan.
Maar daarachter zijn velen aan elkaar gewaagd. Uiteraard hoop ik dat trainingsmaatjes Niels en Gijs zich hoog plaatsen.

Jammer van Jarno. Helaas beetje ver om te gaan kijken...

• Topic Starter Topic Starter
4 daagjes nog!!

Blijft altijd klote die blessures, heb er zelf ook last van. But he/I'll be back. :)

Terug
Naar boven