Fitness Seller

Sterkste man van NL 1991

kijk dit vind ik nu een mooie post michel!

Geweldig om te zien dit..!

mooi filmpje

Mooi om te zien dit!

Die laadrace..... :eek:

Mooiere tijden imo :thumbs:

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 18:20 ----------

toppost btw! verheug me al op t 2e deel... Als wat voor bestand heb je deze Michel? misschien is het een mogelijkheid om de gehele versie online schikbaar te stellen op een site als www.speedyshare.com

• Topic Starter Topic Starter
Video TS bestanden zijn het. Ik zal het proberen via speedyshare. thankx.

Kleppervet!

Super man! Heb hem net gekeken. Mooi om te zien.

Prachtig filmpje.

Beetje offtopic: iemand nog filmpjes van Rens Vrolijk samen met zijn fanatieke coach (Henk Bres)?

Ha, dit brengt wel wat herinneringen terug man. Presentatie was ook veel leuker en beter dan nu vind ik.
Geoff Capes met zn AVRO petje op ook, haha.

iki kan niet wachten op deel 2... heb je nog meer oude videos michel? ik woon vlak bij je dus ik wil ze best tegen betaling op dvd ofzo komen halen?

iki kan niet wachten op deel 2... heb je nog meer oude videos michel? ik woon vlak bij je dus ik wil ze best tegen betaling op dvd ofzo komen halen?

Typ hitstrongman in bij Youtube, dan vind je ook oude world strongest man wedstrijden waar Ted van der Parre, Wout Zijlstra en Berend Veneberg aan mee deden.

thnx man, maar dat wist ik al, maar dat is wsm/esm/grand prix, ik zocht sterkste man van nl...

Video TS zijn dvd bestanden, die zou je dan eerst moeten converteren naar een andere extensie als .avi .mpg .wmv... Maar sowieso erg mooi dat je dit doet Michel :thumbs: Ik zal eens kijken of ik hem van joetoeb af kan halen (Ahoy Pirates!)

Kom maar op met het vervolg dan !!

Heb je trouwens ook nog andere jaren Michel ?

Terug
Naar boven