Fitness Seller

Sterkste man van Zaanstad/Sterkste junior van Nederland

Doetze, bedankt voor de foto's!

Sterkste man van Zaanstad 2013

1) Truckpull
Zat mezelf van tevoren af te vragen of ik m'n allstars of kisten aan zou moeten doen. Toch maar de kisten gepakt, wat op zich niet slecht uitpakte. Voor de toekomst moet ik mezelf overigens eens een paar klimschoenen halen, lijkt toch net iets beter. Anyway, goede run gehad. 5e plaats in 30 sec.

2) Overhead Medley
61 kg dumbbell, 120 kg axle, 130 kg log, 100 kg steen.
T/m de axle gehaald in 21 sec. Liep wat te k*tten op de axle; wou de axle in één keer op de borst gooien. Lukte op zich goed, ware het niet dat ik geen balans had. Dus ff omlaag, nog een keer op de borst en boven m'n hoofd slingeren. Voelde verder wel easy. Log was gewoon te zwaar nog. 5e plaats denk ik.

3) Deadlift max, 3 attempts:
Eerste beurt voor een safe 250 gegaan; zo geschiede. De tweede beurt was iets taaier, 270 kg, maar ging ook goed.
Toen naar 280. Mezelf goed opgefokt en uiteindelijk kunnen locken na een heerlijke strain. Erg blij hiermee en ookal pakte ik hier maar de 6e plaats mee, wel mijn hoogtepunt van de dag.

4) Medley, 120 kg timbers (20m) + tire flip 5 reps
Deze ging gewoon goed en foutloos. 2e tijd in 34 sec. volgens mij.

5) Stones, platform van hoog--> laag, 110, 120, 130, 150, 170 kg
4 stones erop in 31 sec. Ging gewoon goed. Kreeg geen grip op de 170 meer, is gewoon nog te zwaar. 4e plaats geloof ik.

Overall 5e uit 7 en erg tevreden over de wedstrijd, m'n beste ooit.

Bedankt allemaal voor de topdag!

Enzo gefeliciteerd man! Was een mooie wedstrijd ben zelf 4de geworden dus ben tevreden.
Guido en wout bedankt voor de organisatie!!!

Foto's staan hier: [Link niet meer beschikbaar]

Bedankt doetze altijd top dat je er weer bent!!

Goed georganiseerde wedstrijd , mooi veld en junioren die alleen maar junioren heette vanwege de leeftijd maar qua kracht maakt het niet meer uit volgens mij :-)

Sterke dl van frank en mike , helaas had ik moeite met de overhead waarna een beetje pissed of de rest deed, stones niet kunnen doen vanwege werk

Guido bedankt!

Top dat er foto's gemaakt zijn, thanks !

• Topic Starter Topic Starter
Was een mooie strijd! Ondanks de vele fouten die ik heb gemaakt heb ik heel erg genoten.
Goed weer en alles liep verder op rolletjes kwa organisatie alleen of ik ooit nog ga organiseren en
ga mee doen dat denk ik niet is eigelijk niet te doen.

Ook mooie pr s gezien mike 330 deadlift voor een junior van 20 niet normaal en Enzo met de 150 kg log
heel erg netjes jongens!

Was leuk Guido, goed gedaan. Zelfs voor mooi weer gezorgd! jij let echt op details he? :P

• Topic Starter Topic Starter
hier de officiele uitslag van sterkste junior van NL en sterkste man van zaanstad

1Enzo 7
2mike 12
3bjorn 21
4angelo 28
5fausto 30
6dominique 34
7barry 35
8gert 36
9bob 36,5
10tom 41,5
11aron 49

Sterkste man van zaanstad

1 vlad 14
2 fokke 15
3 guido 15 (fokke had een onderdeel meer gewonnen dus 2 de plek ging naar hem)
4 marco 19,5
5 leon 22
6 frank 26
7 marcel (kon laaste onderdeel niet mee doen ivm werk dus telling klopte niet meer)

Was een mooie strijd! Ondanks de vele fouten die ik heb gemaakt heb ik heel erg genoten.
Goed weer en alles liep verder op rolletjes kwa organisatie alleen of ik ooit nog ga organiseren en
ga mee doen dat denk ik niet is eigelijk niet te doen.

Ook mooie pr s gezien mike 330 deadlift voor een junior van 20 niet normaal en Enzo met de 150 kg log
heel erg netjes jongens!

Organiseren en meedoen is ook lastig...Ik heb het vaker gezien (o.a. bij Dennis v Beusekom die toen ook niet lekker in de wedstrijd kon komen en zelfs out ging tijdens door alle drukte... was 2 of 3 jaar terug dacht ik).

Terug
Naar boven