MuscleMeat

Sterkste Man van Zuid Nederland (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thx ;) Nooit echt van gehoort btw :P
 
Fouad niet?Dus geen Finale voor hem dit jaar?!jammer!
Peter en Jeffrey doen niet mee
Maikel vast ook niet

Nee, ik kan al wel redelijk goed (pijnvrij) lopen en soms spookt het even door me hoofd.
Maar zoals net tien minuten geleden stoot ik heel iets me voet tegen de tafelpoot en de tranen lopen al over me wangen. (ben snel emotioneel :p)....dus d8 ut njet...nee. :(
 
Ik verwacht niet dat ik mezelf zal kwalificeren.. echter zal ik mn uiterste best doen om hoog te eindigen!
 
pffffffffffff in mijn kop wil ik zo graag mee doen haha..... alleen mijn poot laat het net wel of net niet toe.......

denk denk denk denk......................
 
pffffffffffff in mijn kop wil ik zo graag mee doen haha..... alleen mijn poot laat het net wel of net niet toe.......

denk denk denk denk......................

waag een gok!boeit jou het!je hebt in iedergeval een geldig excuus als het niets wordt
 
waag een gok!boeit jou het!je hebt in iedergeval een geldig excuus als het niets wordt

Nou het boeit me tot zo ver dat ik niet weet wat voor consequenties het kan hebben voor het verdere herstel van mijn hak.........

maar ga vandaag en morgen even zwaar denken......
 
Nou het boeit me tot zo ver dat ik niet weet wat voor consequenties het kan hebben voor het verdere herstel van mijn hak.........

maar ga vandaag en morgen even zwaar denken......

Dat is wel weer zo..zou wel een beetje zonde zijn als je hak weer afbrokkeld bij een timberwalkje!
 
Dat is wel weer zo..zou wel een beetje zonde zijn als je hak weer afbrokkeld bij een timberwalkje!

das precies het onderdeel waar ik over zit te dobben.......;)
 
Bij deze, heb het net ook bij west nederland gepost.
Ik heb een gebroken middenvoet is gebeurd met wheel flip zit dus in het gips!
Zette men voet verkeerd neer en verkeerde schoenen te los en voet gleed scheef naar buiten en toen knak :mad:
Heb vandaag wel loopgips gekregen kan eindelijk weer wat doen.
Volgend jaar meer geluk :cool:

Gr Siemen :cool:
 
Doetze,

Richard Leeuwenburg is voor zo ver ik weet op vakantie en is er volgens mij zomndag dus ook niet bij. En wat betreft Ben Peeters en vooral Bas Roessen.....zal me verbazen als die er zijn!

Ben benieuwd wie er staan zondag.....neem in ieder geval m'n spullen maar mee :)
 
Doetze,

Richard Leeuwenburg is voor zo ver ik weet op vakantie en is er volgens mij zomndag dus ook niet bij. En wat betreft Ben Peeters en vooral Bas Roessen.....zal me verbazen als die er zijn!

Ben benieuwd wie er staan zondag.....neem in ieder geval m'n spullen maar mee :)

Ben Peters zal er niet zijn in ieder geval. Ik sprak hem gister, hij zit nog met z'n biceps tear.
 
Bijgewerkt

Wie doen er niet mee dan, die in het rood?

Deelnemerslijst Sterkste Man van Zuid-Nederland:

1. Fouad Hsaini (Hellevoetsluis)
2. Jeffrey Phlips (Goudswaard)
3. Maikel Bagerman (Vaassen)
4. Johan Langhorst (Sneek)
5. Robbert Wolters (Raalte)
6. Alex Moonen (Schinveld)
7. Rick van der Torre (Vlaardingen)
8. Mark van Dijk (Zwolle)
9. Jules Bremers (Brunssum)
10. Ben Peeters (Rotterdam)
11. Ruben Scheepers (Roermond)
12. Dennis Gort (Haarlem)
13. Jeroen Kamman (Hollandscheveld)
14. Sjoerd van der Veen (Zwaagwesteinde)
15. Bas Roessen (Rotterdam)
16. Siemen Swarts (Coevorden)
17. Richard Leeuwenburg (Rotterdam)
18. Peter de Jong (Groningen)
19. Pablo van Dijk (Groningen)
20. Kelvin de Ruiter (Surhuisterveen)
21. Matthieu Onderdijk (Eindhoven)
22. Eric Mevissen (Schinveld)
23. Marinjo Kautz (Haaksbergen)
24. Eric Hams (Vroomshoop)
25. Jeroen van den Bosch (Borculo)
26. Arno Louwsma (Bolsward)

En toen waren er nog maar 13?
 
Marinjo doet ook niet mee denk ik, volgens mij was ie er bij de andere kwalificaties ook niet bij. Jules ook niet als ik me niet vergis.
 
Jammer dat Alex Moonen zich al heeft geplaatst (mooi voor hem, begrijp me niet verkeerd). Had hem wel in actie willen zien. Dan moet Rubben maar eens flink zijn best doen.

Lijst was extreem lang en nu nog waarschijnlijk maar 11 man. :(
 
Jules doet ook niet mee zei ie gisteren op msn
 
Ik ga er maar vast vanuit dat ik heel de wedstrijd mee mag draaien ;)

En ik ga heel hard vechten voor een 2e plek :fire:
 
Ja en die Eric Mevissen kwam op de Sterkste man van Limburg ook niet opdagen...
 
Is het wel de moeite om te gaan kijken, als iedereen afhaakt? :p
 
Back
Naar boven