MuscleMeat

steroid zonder nakuur en geen haaruitval

Komt Turinabol niet in aanmerking? Volgens mij veroorzaakt dit geen haaruitval.

Pis in mijn broek hier, DBB, beter loropark wahahaha, anavar, en de volgende weer anavar..... Lorre,wahahaha

Als je al begint met de eisen stellen dat je geen nakuur wilt en ook geen haaruitval, moet je gewoon niet aan AAS beginnen.

Geen risico = geen kuur, meer opties zijn er niet.

Aals je echt gevoelig bent voor haaruitval dan kan je low test + deca doen, maar daar heb je helemaal een goede nakuur na nodig..

Wat een superdude topics...:rolleyes:

Werkt prima! en zonder bijwerkingen....:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een vet stukje vlees hierboven.. :(

Ik heb al beginnende inhammen, kaalheid heerst in de familie.

Niks gemerkt van ergere haaruitval winstrol 50mg pd 6 weken.

Zit nu in mijn 6de week test e 500mg. Eveneens geen verergering.

De percentages op mogelijke bijwerkingen is echt erg klein, maar dit wordt erger gemaakt door de media. Dit hoor je toch ook met drugs, drugs are bad, mensen denken dat het slecht is. Beeld bij drugs = junk achter het station met een spuit in zijn arm.

Sorry maar dan moeten bijna al mijn vrienden junks zijn, omdat ze allemaal wel eens een drugssoort gebruiken. (XTC, coke, wiet, 2cb etc)

Buiten dat, wil je geen risico's lopen, kan je beter een supplement kiezen. Ik was in het begin ook heel erg met alles uitzoeken, wat is minst slecht voor me, waarbij heb ik de minste risico's? Toen winstrol only gedaan, na 3 weken test e bijgezet. Je verwacht sowieso op voorhand teveel van een oral only.

• Topic Starter Topic Starter
ja het is allemaal wel opgeblazen door de media, kijk inderdaad naar pumping iron, allemaal volle bos!! terwijl ze echt geen 6 weken cycles deden lang leve de dbol all year ;)

Licht er aan. Bij mij valt mijn axis tottaal niet plat van 60mg var.
Ik had zelf niet het idee dat mijn axis plat lag na mijn test kuur van 12 weken. Maar goed ik heb wel bij de test een nakuur genomen.

Wat waren je bloedwaarden dan voor en na je kuur bij 60mg var, en voor hoe lang nam je het?

Verder is het voornamelijk een persoonlijke afweging bij dat soort kuurtjes om wel of geen nakuur te nemen i.v.m. de toxiciteit van nolva.

Ik heb geen bloedwaarden laten testen toen maar ik weer dat ik gewoon geen problemen had omdat ik geen slechter libido kreeg. Verder gaf die 60mg var voor 6 weken mij ook niet veel. Zonde geld....

Laatst bewerkt:
Ik heb geen bloedwaarden laten testen toen maar ik weer dat ik gewoon geen problemen had omdat ik geen slechter libido kreeg. Verder gaf die 60mg var voor 6 weken mij ook niet veel. Zonde geld....
Dan kan je ook geen uitspraak doen over de status van je HPTA.

Terug
Naar boven