osmoseding
Novice
- Waardering
- 0
om te beginnen : ik heb gekozen om dit hier te posten omdat in de regels van het steroiden forum staat dat het daar alleen over doping mag gaan.
mocht ik dus fout zijn geweest in mijn keuze alvast mijn excuses
naar het schijnt zouden er steroiden in de puffers voor astmapatienten.
het toeval wilt dat ik (net als zoveel anderen) er eentje ben, maar gelukkig in mindere mate.
nu heb ik dus een beetje gezocht met google naar de naam van mijn medicatie en steroiden en verschillende andere varianten maar deze leverden mij niet echt een antwoord op.
nu vroeg ik mij af, aangezien ik er totaal niets over weet, of er dus wel degelijk in alle medicatie tegen astma steroiden zitten of enkel in bepaalde soorten en of deze het zelfde effect kunnen hebben als steroiden uit de bodybuildingwereld.
de medicatie die ik momenteel gebruik is :
duovent inhalator (puffer)
lomudal inhalator (puffer)
en de pillen "singulair"
zitten hier dus steroiden in en hebben deze een effect op mijn lichaam?
welke zoal?
en kan ik verwachten dat ik door deze medicatie betere spiergroei heb of ben ik nu maar aan het dromen?
mocht ik dus fout zijn geweest in mijn keuze alvast mijn excuses
naar het schijnt zouden er steroiden in de puffers voor astmapatienten.
het toeval wilt dat ik (net als zoveel anderen) er eentje ben, maar gelukkig in mindere mate.
nu heb ik dus een beetje gezocht met google naar de naam van mijn medicatie en steroiden en verschillende andere varianten maar deze leverden mij niet echt een antwoord op.
nu vroeg ik mij af, aangezien ik er totaal niets over weet, of er dus wel degelijk in alle medicatie tegen astma steroiden zitten of enkel in bepaalde soorten en of deze het zelfde effect kunnen hebben als steroiden uit de bodybuildingwereld.
de medicatie die ik momenteel gebruik is :
duovent inhalator (puffer)
lomudal inhalator (puffer)
en de pillen "singulair"
zitten hier dus steroiden in en hebben deze een effect op mijn lichaam?
welke zoal?
en kan ik verwachten dat ik door deze medicatie betere spiergroei heb of ben ik nu maar aan het dromen?