AndroidHealthClinic

Steroiden om je goed te voelen?

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Hallo,

Ik zit in een dipje, voel me niet zo lekker in mijn vel.
Mijn vraag is of je je met AAS beter gaat voelen? of juist slechter?
Is het niet zo dat je je met testo beter gaat voelen?

Bedankt voor de reacties.???

Je kan met test ervaren dat je je jonger, sterker, zelfverzekerder etc gaat voelen omdat je meer testosteron in je lichaam hebt zitten. Maar of dit nu de beste oplissing is..?

D-bol= meer endorfine geloof ik.

250mg test EW
15mg D-bol ED
25mg provi ED

dan voel je je relaxed. maar niet de juiste reden om te kuren maat

Diana staat bekent als feel good steroid...

denk alleen niet dat het de juiste insteek is om steroiden te gebruiken, vanwege een mentaal dipje.

Daar is betere/andere medicatie voor..

En hoe denk je dat je zal voelen na je kuur? Meestal is die dip helemaal tussen je oren , je kan jezelf hier uit halen zonder dat je medicatie/producten nodig hebt. Want als die dan weg is guess what die 'dip' zal wss terug komen.

Kijk eens naar t3 en testo. Maar het kan wel verkeerd uitdraaien ook als je wat met je hormonen gaat klooien.

Inderdaad, steroiden is nu de laatste middelen dat je moet gaan gebruiken om je beter te gaan voelen. Het kan helemaal verkeerd inslaan als je ineens zoveel meer test oid hebt.. Gebruik dan drugs of alcohol die dienen om je beter te voelen.. :rolleyes:

ik denk dat dat dipje na je "kuurtje" nog dieper zal zijn dat hij ervoor was...

Hangt af van welke AAS je neemt. In begin gaat het meestal je zelfzekerheid helpen, later in de kuur en erna zal je natuurlijk met een lage eigen test zitten waardoor de levenslust afneemt en de kans op depressie weer toeneemt.

mss testosteron verhogend supplement een idee?

---------- Toegevoegd om 18:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Abstract
Mature male albino Wistar rats (180–220 g) were given by gastric intubation Hibiscus macranthus Hochst A ex Rich (Malvaceae) and Basella alba L. (Basellaceae) aqueous extract from both fresh and dry leaves, at a dose equivalent to 0.720 or 0.108 g of plant, respectively per kg body weight. This was to evaluate their effects on male reproductive function. Control groups were treated equally, but given water instead of the extract. After the treatment periods, animals were killed, their blood collected, the testes and some annex glands removed for histological and biochemical analysis. Results showed that the extract from fresh leaves significantly increased the body weight of rats by 17% from day 7 as compared to controls, whereas the increase was less pronounced (4%) when the rats were given dry leaf extract. The weight of seminal vesicles of rats given the extracts also increased after 15 days. The histological analysis of testis showed abundant spermatozoa in the lumen of the seminiferous tubulus from day 7 in rats fed with the extract when compared to the controls. The serum level of testosterone was significantly increased on the 15th day by 80% in rats given both types of extracts compared to the controls. Testis of treated rats showed high testosterone production in vitro (136 and 62%, respectively for treated and control after 15 days, compared to those of 3 days). Activity of prostatic acid phosphatase was high in prostate, testis and serum of treated rats in all experimental period. From these findings and observation, it was concluded that the aqueous extract of H. macranthus and B. alba had anabolizing and virilizing effects.

zou 250 mg test pakken

anabolen, drugs of alcohol adviseren bij een dip :rolleyes:

misschien eens naar je dokter voor een goede antidepresiva

• Topic Starter Topic Starter
Ik voel me best lusteloos en zit denk ik in een midlife crisis.. ik denk alleen maar aan coïtus en aan vreemdgaan en aan steroiden om breed te worden...
Misschien met Diana en Testo ga ik me beter voelen?

Weer bedankt voor jullie reacties.

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

D-bol= meer endorfine geloof ik.

250mg test EW
15mg D-bol ED
25mg provi ED

dan voel je je relaxed. maar niet de juiste reden om te kuren maat

Dus als ik 15 mg Diana elke dag pak voel ik me goed en win ik spiermassa?
Hoe lang kan ik de Dinana nemen dan?

En wat ga je erna doen?Blijven innemen?

Hallo,

Ik zit in een dipje, voel me niet zo lekker in mijn vel.
Mijn vraag is of je je met AAS beter gaat voelen? of juist slechter?
Is het niet zo dat je je met testo beter gaat voelen?

Bedankt voor de reacties.???
Dat het zelfs in je opkomt om dat daarvoor te gaan gebruiken..!

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Ik voel me best lusteloos en zit denk ik in een midlife crisis.. ik denk alleen maar aan coïtus en aan vreemdgaan en aan steroiden om breed te worden...

---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Dus als ik 15 mg Diana elke dag pak voel ik me goed en win ik spiermassa?
Hoe lang kan ik de Dinana nemen dan?
uhm je bent 37 hoor

google ff op DIANABOLREBOUND daarna ga jj pas echt crap volen...neem nou maar 1x pw wat omnadren...kickt snel in en is niet al te zwaar

Hier moeten we echt adviseren dat je niet goed bezig bent als je medicijnen gaat nemen zonder voorschrift in een psychisch onstabiele toestand. Hiervoor zijn steroïden niet gemaakt en überhaupt zou je nooit medicijnen moeten nemen in je toestand zonder een dokter en/of psych te raadplegen. Het is ongeveer hetzelfde als mensen die zich laten verbouwen omdat ze zich onzeker en ongelukkig voelen. Je pakt zo niet de grond van het probleem aan maar gebruikt lapmiddelen om de gevolgen de bestrijden. In dit geval levert het mogelijk zelfs gevaarlijke toestanden op.

Ik raad je echt aan om je te laten helpen als het ernstig is, en anders andere oplossingen te zoeken om er wat aan te doen. Deze periode van het jaar zal altijd het risico op depressie verhogen. Ga eventueel kuren als je mentaal in orde bent.

Terug
Naar boven