XXL Nutrition

Steroiden om je goed te voelen?

Pak je problemen bij de oorzaak en probeer niet de symptomen te onderdrukken

Ga langs de psycholoog zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
anabolen, drugs of alcohol adviseren bij een dip :rolleyes:

misschien eens naar je dokter voor een goede antidepresiva

antidepresiva zorgt dat je je de hele dag goed voelt van 1 pil per dag, als je je goed wilt voelen door drugs moet je de hele dag door gebruiken...over hoe je je leven naar de klote helpt.

Niet als je langwerkende drugs gebruikt :roflol:
Maar daar gaat het inderdaad niet om, ik gaf gewoon dat voorbeeld omdat het belachelijk is als je je slecht voelt, dit gaan oplossen door steroiden te gebruiken.

@TS: je denkt aan vreemdgaan, coïtus en breed worden.
Als je wat test gaat bruiken gaan die eerste 2 echt weggaan hoor. Je gaat nog meer goesting krijgen om in elk gat te kruipen dat je tegen komt.

Breek uit je huidig leven die je hebt , je voelt je ongelukkig en je wil vreemdgaan. Dus zeg tegen je vriendin/vrouw dat het goed geweest is maar dat je je zaad liever in iemand anders pompt. Zoek andere dingen in je leven die je gelukkig maken in plaats van bij je vriendin/vrouw blijven uit gewoonte of naar AAS te grijpen.

het helpt natuurlijk u beter te voelen, maar als ik problemen heb terwijl ik in een kuur zit, voelen die natuurlijk dubbel zo hard aan, zit nu al 6 maanden op test en ik heb niet veel nodig om depresief te geraken, depressie wordt ook steeds erger, wordt tijd dat men kuurtje gaat aflopen

Misschien moet jullie even kijken naar de reeds geopende topics van TS, voordat je een advies gaat geven?;)

antidepresiva zorgt dat je je de hele dag goed voelt van 1 pil per dag, als je je goed wilt voelen door drugs moet je de hele dag door gebruiken...over hoe je je leven naar de klote helpt.

Hier sla je de plak toch helemaal mis kerel.......ik heb het met eigen ogen gezien hoe je van antidepressiva ook alleen maar verder kan wegzakken....is echt rotzooi dat spul!!!!

Gewoon keihard gaan trainen in de gym en een goed voedingsschema hanteren en dan krijg je vanzelf (dat lekkere gevoel) Terug....

als je het echt niet ziet zitten gewoon naar de doc gaan!

Zijn serieuze klachten die je hebt en anabolen als oplosmiddel is al helemaal not done!!!

Was is er mis met vreemdgaan? Doen! Tis The key for a successful marriage. Althans voor mij dan:)

Verder als je denkt dat "breed worden" de oplossing is.... tja dan heb je echt issues en kan je beter een psych raadplegen ipv naar aas grijpen.

raar topic

ad visser

Belachelijk idee. Ga naar een dokter en vraag achter agomelatine, deprenyl of wellbutrin.

Laatst bewerkt:
Gare hanenhok topic

Belachelijk idee. Ga naar een dokter en vraag achter agomelatine, deprenyl of wellbutrin.

Belachelijk idee, ga na de dokter en vraag wat er mis met je is. Alsof jij zou kunnen weten welke medicatie deze man nodig heeft. Zulke adviezen moet je niet geven als je geen medisch diploma hebt. 't is niet omdat het antidepressiva zijn, dat ze voor iedereen werken..

Belachelijk idee, ga na de dokter en vraag wat er mis met je is. Alsof jij zou kunnen weten welke medicatie deze man nodig heeft. Zulke adviezen moet je niet geven als je geen medisch diploma hebt. 't is niet omdat het antidepressiva zijn, dat ze voor iedereen werken..

En dan geeft die dokter je een leuke SSRI die al je emoties en je libido onderdrukt:thumbup:

Er is trouwens helemaal geen regel over antidepressiva, het is altijd triallen en opnieuw proberen tot er 1 is die aanslaat, met de degene beginnen met de minste bijeffecten lijkt me dus niet meer dan logisch.

Tenzij hij last heeft van bipolaire stoornis natuurlijk, maar daarom zeg ik ook, vraag het aan een arts, die zal ook wel enkele bijkomstige vragen stellen.

Maar het is nu eenmaal een feit dat dokters veel te snel met SSRI's gooien, een bijkomstige suggestie kan dus geen kwaad, ik zeg ook nergens dat hij die dingen online moet bestellen ofzo, gwn vragen wat er mis is en dan een suggestie maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven