Fitness Seller

Sth gebruik en welk schema?

Johan1972

Novice
Waardering
0
Ik zag op het internet ergens een aantal schema's waaronder een aantal met sth. Deze heb ik eens voorgelegd aan 2 mensen en die waren er niet zo voor en vonden het gedeeltelijk weggegooid geld!
Nu ben ik benieuwd wat de mensen hiero voor schema's hebben die sth gebruiken/ hebben gebruikt.
Ik zal het schema hieronder plaatsen en ben benieuwd wat voor reakties/ schema's er komen!!!!!
Week Supplement/ MG Supplement/ MG Supplement/ MG/ Week Supplement/ MG
1 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
2 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
3 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
4 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
5 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
6 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
7 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
8 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg
9 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg Winstrol/ 50 mg/ ED
10 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg Winstrol/ 50 mg/ ED
11 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg Winstrol/ 50 mg/ ED
12 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Sustanon 250 mg/ EOD Equipoise/ 500 mg Winstrol/ 50 mg/ ED
13 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Winstrol/ 50 mg/ ED
14 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Winstrol/ 50 mg/ ED
15 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Winstrol/ 50 mg/ ED
16 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Clomid Therapy Clomid Therapy
17 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Clomid Therapy Clomid Therapy
18 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Clomid Therapy Clomid Therapy
19 HGH 4 iu ED 6 on 1 off Clomid Therapy Clomid Therapy
20 HGH 4 iu ED 6 on 1 off

Clomid Therapy

Clomid Therapy begins day after Winstrol

Day 1 Day 2 Day 3 Day 4 Day 5 Day 6 Day 7
Week 1 300 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg
Week 2 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg
Week 3 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg
Week 4 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg 100 mg

Notes About Advanced Cycle #1: Take .25 mg/day of Liquidex and 10 - 20 mg of Nolvadex per day. Taking Vitamin B-6 200 mg/day is also recommened.

Warnings About Advanced Cycle #1: Nolvadex should be kept on hand in case you start to feel signs of gyno throughout the cycle. This cycle is not intended for someone who has not done several cycles before.

Veels te laag in test...voor tijdens HGH

Maar sth wordt wel populairder, tijd voor een aparte sectie?
Want steeds meer zijn er ook mee bezig

IKKE zei:
Maar sth wordt wel populairder, tijd voor een aparte sectie?
Want steeds meer zijn er ook mee bezig

hehehe JA ikke ook !! Misschien omdat het wat goedkoper (nog steeds wel duur )te krijgen is dan een tijd geleden .

Volgens mij staat er 250 per week ?

volgensmij staat er toch echt eod achter de sus hoor dus dat is wel ok

het gebruik van sth om te groeien heeft alleen zin als er voldoende androgene middellen bij worden genemen. 4 iu per dag en dan 250mg test en een deca per week hebben dus weinig tot geen zin. Bij het gebruik van sth komt het erop neer doe het goed of doe het niet. ook verschillen de resultaten vaak per persoon al hoewel STH natuurlijk bij verre the king is is het wel jammer dat de eeste jongens er tegenwoordig veel te vroeg aan beginnen waardoor ze snel op een plateau komen waar ze niet meer vanaf komen.

Chemical zei:
het gebruik van sth om te groeien heeft alleen zin als er voldoende androgene middellen bij worden genemen. 4 iu per dag en dan 250mg test en een deca per week hebben dus weinig tot geen zin. Bij het gebruik van sth komt het erop neer doe het goed of doe het niet. ook verschillen de resultaten vaak per persoon al hoewel STH natuurlijk bij verre the king is is het wel jammer dat de eeste jongens er tegenwoordig veel te vroeg aan beginnen waardoor ze snel op een plateau komen waar ze niet meer vanaf komen.

Je vergeet een ding Sth wordt niet altijd alleen genomen om supergroot te worden !! Kijk maar is op de site wordt ook voor andere doeleinde gebruikt !!Bv bij mensen met HIV Of voor andere ziektes !Bij Hiv bv moet je niet al te hoog in je testo erbij gaan zitten maar wordt het vaak voor wasting gebruikt (Het opvreten van spiermassa en vet door het lichaam door de medicatie ) Sth Verhoogt ook weerstand en ''verjongt'' en wordt ook voor die doeleinde gebruikt . Het wordt hier altijd besproken alsof het alleen voor BB is en alleen als je supergroot wil worden . Maar dat is het niet (wordt natuurlijk besproken hier omdat dit een BB forum is )DE Sth houd meer massa vast na de kuur dan als je een kuur met alleen maar AAS gebruikt en daar wordt het ook voor gebruikt . In America wordt het ook veel bij oudere gebruikt .EN zo kan ik nog wel ff doorgaan :)

Laatst bewerkt:
wat is duur??hoeveel is ongeveer zo n kuurtje

Zo'n 865 kilo bananen...

• Topic Starter Topic Starter
Nog ff over sth schema!

Voor de duidelijkheid het sustanon gebruik is 250 eod (dus om de andere dag> 1000/week dus). En equipoise gewoon 500mg per week. De winstrol komt in week 9 erbij; 50 mg ed > every day!

Maar mensen vinden jullie het schema nu wel goed???? Ken het me niet voorstellen! Kom op met de kommetaar!! :D

Ik bedoel jullie weten toch wel dat sth pas wat doet met genoeg testo in je lijf? En ja 1000 is genoeg bij 4iu sth!
Nou ja wacht weer ff af!

ik zou de eq vervange door deca, je doel is zoveel mogelijk massa pakke ?

Op zich wel redelijk schema alleen zou ik de test doortrekken tot min week 17 en als je voor massa gaat de EQ vervangen door Deca en er de eerste weken wat dboll bij pakken! Ook zou ik er toch zeker 12.5/25mcg T3 bij pakken!

@ mr B.I.G

waarom test tot week 17? ikzelf ga tot week 13 met de test en de gh 22 weken, begon 3 weken eerder met de gh en eidig 2 weken na de test. zit nu in week 10 van de test

@ Chemical

waarom zullen gasten die snel ana de gh gaan snel op een plateau zitten waar ze niet vanaf komen?? gh omzeilt toch die plateau's??? ???

• Topic Starter Topic Starter
weer ff over het schema sth!

Ik kreeg inderdaad het leesvoer en advies om de testo door te trekken tot week 18 omdat sth pas werkt als er genoeg testo in je lijf zit! Ook is dat de rede dat men advies geeft, om voordat je de STH in gaat, ervoor te zorgen dat je al 2 weken bezig bent met testo te zetten!
Verder las ik ook dat je het beste Deca en Dianabol kan gebruiken in je kuur waardoor dit alles sterk androgeen wordt en de STH maximaal kan werken.

Ook werd er aangeraden om T3 te gebruiken.

Alleen is me niet geheel duidelijk hoe lang je dat kan gebruiken en hoe lang dat nodig is in die kuur??? Heb zelf wel gelezen dat je er voorzichtig mee moet zijn en het niet te lang moet gebruiken anders kan dit onherstelbare schade veroorzaken!

Verder ben ik benieuwd of er mensen zijn die Dianabol gedurende de STH-kuur van 20 weken hebben gebruikt???? Kreeg het advies om dit te gebruiken (50mg/ dag).

Ook zou je voor het optimale resultaat insuline moeten gebruiken; maar daar wil ik niet aan! Zit wel te dubben of ik Glucophage ga gebruiken als vervanger van Insuline; maar hier mis ik nog info over hoeveel te gebruiken onder andere!

Dus mochten er mensen zijn die nog wat van glucophage gebruik weten in een kuur.... dan hoor ik dat graag; ik heb al van iemand hiero een link gehad naar bodypage over Glucopage maar, die info mist wat ik wil hebben!!!

Ben benieuwd weer :-)

Terug
Naar boven