XXL Nutrition

STH met AAS

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Ik vroeg me af welke aas het beste samengaan met sus, ik ben nu al een beetje voorbereiding aan het doen naar mijn volgende kuur.
Ik was van plan als volgt te beginnen:
Zowiezo 12 weken 5 iu STH 5 on, 2 off
Eerst 7 weken: 1000 mg sus
600 mg deca
eerste 4 weken 35 mg dboll
10 ie slin PWO --> al is dit nog niet zeker

Daarna wordt het even verder kijken omdat ik na deze 12 weken kuur klaar moet zijn om het podium op te gaan.

Sth een beetje kort vind ik.
En de dboll niet hoger dan 30 mg, als deze van GG is......is veel te heftig!

• Topic Starter Topic Starter
12 weken te kort ??
Ik heb vorig jaar op de ntionals I met gustavo gesproken, die had daar een gastoptreden, en hij zei dat hij het vroeger maar 8 weken nam, nu natuurlijk langer

4 sust en 3 deca???
weet wel dat de HGH het ''test effect'' versterkt.. en vice versa...
feitelijk heb je r minder van nodig...

BIG-G zei:
12 weken te kort ??
Ik heb vorig jaar op de ntionals I met gustavo gesproken, die had daar een gastoptreden, en hij zei dat hij het vroeger maar 8 weken nam, nu natuurlijk langer

Toen hij het vroeger nam was ie ook niet zo groot als nu.

Sth moet je imo minimaal 3 maanden gebruiken maar het liefst een half jaar tot een jaar.

BIG-G zei:
12 weken te kort ??
offtopic: kheb zon filmpie van zon show in 1999(British Grand Prix)...zie je gustavo ook ..stelde toen nog niet zoveel voor...

ontopic: je kan denk ik dan beter 15 weken @4iu 5on 2 off doen...veel gebruikers zeggen altijd dat je het beste zo lang mogelijk kan gebruiken...zelfs ten koste van een iets lagere dosis...
greetz

Terug
Naar boven