Fitness Seller

Sth

Amxerxes zei:
Ik hoorde dat door STH alles groeit dus ook je botten en organen? Lijkt me dan toch best schadelijk voor je lichaam of valt dat mee?

Dat zijn bijverschijnselen die op treden als je meer dan 10 iu per dag gaat gebruiken.
En dan moet je er nog aanleg voor hebben.
En je organen kunnen inderdaad mee groeien met hoge dozeringen sth en insuline en IGF1-long3.

adrbeest zei:
Dat zijn bijverschijnselen die op treden als je meer dan 10 iu per dag gaat gebruiken.
En dan moet je er nog aanleg voor hebben.
En je organen kunnen inderdaad mee groeien met hoge dozeringen sth en insuline en IGF1-long3.

Dan pas ? Het lijkt me toch stug dat die dikke worst vingers en kinnen van die A-atleten alleen van de test. komen ? ???

idd de grootste bijwerking is eigenlijk de prijs

• Topic Starter Topic Starter
belgisch kampioenschap NABBA junior +75kg 23 mei 2004
ik weeg momenteel 79kg

een goeie vriend van me die ook mee gaat doen met de wedstrijd (andere cat) heeft me die kuur voorgeschreven.
hijzelf gaat is ook aan het gebruiken (van 1un per dag opgebouwt naar7un en dan weer afbouwen naar 1 dit in 6 weken )
de reden waarom ik die kuur neem in plaats van al die nadere is omdat (volgens hem) het niet zo schadelijk zou zijn voor de ballen de nieren, omdat het rechtstreeks in de schildklier opgenomen zou worden.
en ja ik ben waarschijnlijk naief dat ik dat maybe allemaal geloof maar ik wou gewoon die wedstrijd perfect maken.(en het ziet er tot nu toe allemaal HEEL goed uit).

thx voor de goeie info site adr beest zal hem ZEKER eens bezoeken

yep inderdaad in tubize

kom je voor iemand supporteren

anders mag je ook steeds een beetje supporteren voor mij bruin haar met stekels.
train jij ook dream warrior? zoja waar?

Terug
Naar boven