Fitness Seller

Stijve spieren !?

gerowin

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
15%
Besten,

Vroeger ging ik 3x per week, 2jaar lang naar de krachttraining ( 5 jaar geleden :) ). Nu ben ik opnieuw begonnen en ben nu ongeveer een maand bezig. Opnieuw 3x per week. Ik zie het volledig zitten !

Het enigste verschil tussen nu en toen is dat ik praktisch nog geen enkele keer echt stijf ben geweest! En ik ga echt wel voluit! Dat maakt me ongerust. Ik ben bang dat ik dus niet groei. Alhoewel het op dit moment nog te vroeg is om daarover te oordelen. (Ik train nog maar opnieuw een maand). Nochtans als beginner ben je meer stijf dan gevorderde!

Nu vraag ik mij echt af hoe dit komt ??? Komt dit omdat ik te laat eet voor ik naar de krachttraining ga ? Ik eet gemiddeld 1.5 uur voor ik ga fitnessen ( mss wel iets te laat, maar toch...). Misschien ga ik dus wel tot het uiterste, maar is mijn energieniveau nog te laag om voluit te gaan, en train ik dus... zonder ik het weet té soft ? ??

Alvast bedankt

naar een tijdje raak je sowieso wel stijf dat is omdat je misschien niet goed je spieren opwarmt? of dat je niet rekt en strekt?

• Topic Starter Topic Starter
Ik warm altijd 5 min op, heel intensief op de de 'arm-fiets'....En hoe minder je rekt en strekt/ stretcht hoe stijver je bent... Niet ? Ik vind het heel vreemd.

Terug
Naar boven