Fitness Seller

Stimer G van Sportpoeders

Limbo93

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
11%
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit product?
Is een ander soort fatburner als wat ik overal zie.

Momenteel gebruik ik alleen caffeïne en EGCG. Zou dit product van Sportpoeders wat zijn om het vetverlies te versnellen?

Probeer het gewoon zou ik zeggen. En laat je bevindingen even weten. Geloof dat er in het verleden gemengde meningen waren over Stimer G.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet hoe ik ga reageren op een product met alleen maar stims. Natuurlijk is het wel een kwestie van uitproberen, maar wat oriënteren voordat ik iets koop vind ik belangrijk. Kon weinig op het forum vinden over deze fatburner.

Weet uit ervaring dat ik waarschijnlijk niet lekker reageer op AMP in Gameday. Ik word moe van die pwo en heb een gigantische crash.

Dan zal Stimer-G ook te heftig zijn voor je denk ik.
AMP is volgens mij wel wat hoger gedoseerd in dit product.
Ik gebruik ze al een tijdje als energie booster op de momenten dat ik zelf weinig energie heb door te weinig slaap enzo.
Als fatburner zal hij ook vast prima ze werk doen maar als je niet gaat sporten, dan denk ik dat je niet echt rustig kan blijven zitten op je bank ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dan zal Stimer-G ook te heftig zijn voor je denk ik.
AMP is volgens mij wel wat hoger gedoseerd in dit product.
Ik gebruik ze al een tijdje als energie booster op de momenten dat ik zelf weinig energie heb door te weinig slaap enzo.
Als fatburner zal hij ook vast prima ze werk doen maar als je niet gaat sporten, dan denk ik dat je niet echt rustig kan blijven zitten op je bank ;)
Bedankt voor je reactie. Ik betwijfel ook of ik dit product wel aankan. Het zal zeker nut hebben, echter wil ik wel normaal kunnen functioneren :p

Misschien dat ik eerst Higanemine of Hordenine zelf ga bestellen. Kan ik de dosering zelf altijd nog aanpassen. Of heeft een enkel stofje weinig nut ivm synergetische werking?

Wat stimulanten/fatburners eerst los proberen is natuurlijk altijd handig..

Maar ik zou het toch wel combineren met bijvoorbeeld Caffeine. Dit schijnt de werking toch flink te verbeteren en de stimulatie van Caffeine is toch niet zo sterk.

Higenamine vind ik zelf vooral fijn omdat deze je longen goed open zet. Dit was ook een stofje wat vooral bij astma werd gebruikt. Stimulatie is verder niet zo sterk maar het is wel weer een sterke vet verbrander.

Bedankt voor je reactie. Ik betwijfel ook of ik dit product wel aankan. Het zal zeker nut hebben, echter wil ik wel normaal kunnen functioneren :p

Misschien dat ik eerst Higanemine of Hordenine zelf ga bestellen. Kan ik de dosering zelf altijd nog aanpassen. Of heeft een enkel stofje weinig nut ivm synergetische werking?

kerel ik zou het gewoon nemen kan echt geen kwaad en valt ook wel mee hoe hoog het gedoseerd is. Je gaat niet zomaar dood

Vind ik leuk

Terug
Naar boven