XXL Nutrition

Stoelgang en winden stinken

Man ik schijt 2x per dag bijna heel Tsjernobyl uit, mijn scheten zijn gewoon nucleair...
Komt idd door veel eiwitten eten en veel vezels waar je goed van gaat schijten.
Ik heb het met muesli wel, maar ik drink veel water door de dag heen om het te verminderen ;)
(veel vezels dus ook veel water drinken)

En ook nog in voedings sectie plaatsen... damn nu bederf je iedereens eetlust waardoor niemand gaat eten= muscle lose.

Denk toch dat het opereren gaat worden als ik het zo lees

aan je neus
voldemort.jpg

Laatst bewerkt:
Lach me kapot :roflol:

Heb het vroeger wel eens gehad... nu stinkt het niet meer zo, nuja stinken als in laat een scheet en iedereen moet ontruimd worden. Heb nu dat ik scheet laat maar het gewoon niet riek, partner evenmin. Als ik moet schijten kan het wel eens stinken maar ik ga er ook nooit boven hangen ofzo dus stinkt ook weer niet zo dat wc in een beerput verandert voor een uur :D.

Eet je niet gewoon teveel eiwitten? Als je echt teveel eiwit eet en je lichaam neemt dit niet op lijkt het me dat dit wel extra gas/stank kan veroorzaken.

Verder zal het misschien ook wat van persoon tot persoon afhangen.. geen idee :D

En eu... kop op man, als dat het enige is waar je vrouwtje over te klagen hebt zit je safe lijkt me!

Nog vergeten: ik schijt ook wel zeker 2, 3 soms 4 keer per dag... lijkt me hoe minder je schijt, hoe meer het blifjt hangen/rotten/gassen, en dus hoe harder de stank. Misschien best ff wat meer schijten dan?

Je abs worden te groot, die groeien niet alleen naar buiten maar ook naar binnen waardoor er minder ruimte is voor de gassen

Lekker die eiwit winden , als je veel fruit eet kan je poep of een scheet wel wat zuurder aanruiken ook.

Je bent toch niet gekwetst daardoor? Volgens mij spring jij van een brug als ze eens een keer echt wat denigrerends zegt :roflol:

Mijn scheten stinken ook enorm, ruikt ****ing rot. Komt door veel eiwitten en vezels is al gezegd.

Gewoon door blijven stinken bro, she'll get used to it ;)

Google ff op subtle butts, zijn van die gayass pats die je op je onderbroek doen die je geur neutraliseren van je uitgescheidde gassen ;)

pfff gistereren nasi op, partij ruften erna... bah bah. Komt zeker door de trassi

Als je meid het echt zo vervelend vindt, kan je nog altijd ff naar de wc lopen om daar de beerput los te trekken :D

Maar wij oer-mannen horen te stinken :p Niks mis mee!

Terug
Naar boven